|
||||
|
||||
Quote:
dat moet dan stef zijn.ff mailen dan maar weer |
|
||||
|
||||
@ Renee (Rallyegolf Driver) Marcel ken ik wel, `t is de neef van m`n vriendin Maar hij is op papier nog van rudi cornson... maar `t klopt inderdaad dat ie binnenkort van marcel zelf zal zijn ja. binnenkort ff een stuk rijden met dat ding
Last edited by Dubweiser : 05-11-2005 at 19:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
foto's??? |
|
||||
|
||||
@ vw roadwarrior Ik heb er zelf geen foto`s van,
maar renee (rallyegolf driver) had deze foto ervan (misschien heeft hij er meer) ik zal eens binnenkort kijken of ik er wat foto`s van kan maken. moet er maandagmorgen toch zijn voor m`n eigen wagen Last edited by Dubweiser : 05-11-2005 at 20:11. |
|
||||
|
||||
zou hardstikke tof zijn man!!
plaats volgende week ergens wel ff de foto's van auto en motor hiero |
|
||||
|
||||
Quote:
Moordenaars...
|
||||
|
||||
Quote:
jup is stef vd boogaard zijn bakje..is nu een 20vt met dikke pk's..
|
||||
|
||||
hans van hg trading
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 05-11-2005 at 22:00. |
|
||||
|
||||
@ vw roadwarrior : Ben vanmorgen bij de garage geweest (marcel philipsen)
maar de limited stond er niet vandaag... maar als we er binnenkort een stuk mee gaan cruisen dan zal ik er foto`s van maken... weet alleen nog niet wanneer dit precies gaat gebeuren, maar ik zal je op de hoogte houden Gr. Willem |
|
||||
|
||||
ff terugkomend op die witte type 1 16v g60 uit de buurt van Nieuwegein. Deze auto is niet van Nico van de Water. Hij heeft nl. een grijze. Ik heb wel een vermoede wie het kan zijn, maar zal het ff navragen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Henk van HS-autoparts heeft een rallyegolf met een JD 16VG60 compleet met klauwbak....... voor de CROSS er zijn dus meer moordenaars, maar om een limited te slopen voor het blok gaat idd wel ver |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de handleiding een hele tijd geleden gedownload. Kan 'm wel naar je mailen als je wilt.
|
|||
|
|||
Quote:
Kun je hem mij ook mailen?
|
||||
|
||||
Natuurlijk, als je me je mailadres geeft.
|
||||
|
||||
@ vwroadwarrior.
Ik heb de foto's gemaild van de 16vG60's die bij mij zijn geweest.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan het verhaal nog een beetje dikker maken....het is een echte VWM carrosserie ook nog. Heeft hij ooit eens in Oostenrijk gekocht. Motor hangt erin a la golf 1, maar dan met vol-alu steunen.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
blijft zonde om zoiets te slopen
|
||||
|
||||
Had je deze al golf 1 16v G60 volgens mij van Team Golf Vrienden.......
|
|
||||
|
||||
Hier nog een foto...............
Die gasten hebben zelf ook een site misschien dat je daar eens kunt informeren. |