![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice project
![]()
|
|||
|
|||
![]() Op dit moment is de donorcorrado volledig gestript en is het casco klaar voor ijzerbult.
kenteken is opgestuurd naar de rdw en is al uit het systeem verwijdert . Weer een corr minder hahahah Nu langzaam aan beginnen om het blok toonbaar te maken. |
|
||||
|
||||
![]() tandenborstel erbij en schrobben maar
![]() ga je polijsten of spuiten ??? |
|
|||
|
|||
![]() geen polijsterij voor mij. Gewoon mooi schoon en alles mooi in de kleur weer. Zilver en zwart dus.
|
|
||||
|
||||
![]() Domi succes met je project man.
Heb van de week ook een corrado gesloopt en dit alleen voor de g-lader, auto zelf zat nog 9 maanden apk op ook ![]() Je moet wat als een losse lader 3 x zo duur is als een hele corrado. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hee ron,
hahahaha dus ook een corr gesloopt ![]() ![]() ![]() ach ja type 1 G60 is wel leuk ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is goed.......ik hoor het wel
|
||||
|
||||
![]() Zijn die corrado`s zo goedkoop? wat kost zo wagentje tegenwoordig?
|
|
||||
|
||||
![]() onder de 1000 moet makkelijk lukken..kijk domi heeft een beetje corrado status [ lees matje in de nek..
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Onder de €700 heb je ook wel 1 ![]() ![]() Corrado status ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij bent ook lekker op tijd wakker..
|
|||
|
|||
![]() De goedkoopste corrado die ik gekocht heb was 250 euro. Wel met gesmolten zuiger, zonder velgen en leer dat half gespoten was
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
cent per kg is zat voor zo'n hok....zelfde als een scirocco het mooiste aan zo'n ding is het 16v inlaatspruitstuk. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb er laatst nog een uit duitsland gehaald voor 500 euro, waar alles nog op en aan zat. en alles werkte nog!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Sorry dudes, maar ik heb echt liever een scirocco/corrado dan een allemans Golf 1 - zal wel de enige zijn hier. Dan wel zonder alle tupperware die je op bijna allemaal ziet. Zijn inmiddels zeldzamer dan golfjes...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, de enige ?? Wel een van de weinigen ![]() ![]() ![]() ![]() Maar Domi, ben je al weer verder met je blokkie ?? Zoja, picssss pleasssseeee !!!!!!!! Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja je bent de enige ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus heeeeeeeel origineel! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus??!! als je in je blote kont in de regen buiten gaat rennen ben je ook de enige en dus origineel?! |
|
||||
|
||||
![]() pas als je de enigste corrado in de wereld heb ben je orgineel,en dat zal wel niet al te gauw gebeuren schat ik.
ik denk zelfs dat de corrado nog lang met een groter aantal zal blijven rondrijden dan de golf 1,dus een corrado is eerder allemans dan een golf 1. |