|
||||
|
||||
kwam van de week iets over op discovery, top 5 van rallywagens ofzo... audi sport quatro stond op 1 iig. verder niet goed kunnen volgen, maar zal vast nog wel regelmatig voorbij komen. discovery in de gaten houden dus
|
||||
|
||||
mooi, zal ik hem al vast eens aanzete
|
||||
|
||||
die filmpjes zijn echt mega kewl....iemand NOG meer???
|
|
||||
|
||||
Jammer dat deze sport verdwenen is. Het tegenwoordige rally is maar kinderspel vergeleken bij dit. Het komt nu steeds minder op de chauffeur aan, en dat was vroeger wel anders zonder al die elektronica. En de Audi Quattro, dat blijft toch echt DE rallyauto
|
|
||||
|
||||
chauffeur is een verkeerd woord, moet coureur zijn :P
|
|
||||
|
||||
Check anders ook ff deze link voor wat leuke wallpapers:
http://www.nordicaudi.com/media/wal.../wallpapers.htm En dan ff kijken bij Audi Motorsport.......... Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
zow heej dat geluid maar wat me opvalt is dat de mensen ongeveer een meter voor de wagens pas wegduiken |
|
||||
|
||||
zow heej dat geluid maar wat me opvalt is dat de mensen ongeveer een meter voor de wagens pas wegduiken
Ja,die gasten zijn knettergek
|
||||
|
||||
ik heb zo´n auto,de Audi Sport Quattro S1, in april dit jaar "Live" gezien op de Techno-classica(= grootste oldtimertentoonstelling van Europa) in Essen(D). "Live" is misschien een beetje overdreven, `t ding stond stil op een plek, er werd niet mee gereden en de motor draaide ook niet, maar je kon er wel aan gaan staan en aanraken met je jatten.
|
|
||||
|
||||
ik ken een gast die zo'n ding heeft. Hij woont in friesland. Het is een van de 500 die van de korte uitvoering gemaakt zijn.
Heeft iemand die velgen wel eens van dicht bij bekeken? De spaken zijn hol. Deze zijn gevuld met lucht uit de band om zo de warmte van de velg beter te verdelen gr |
|
||||
|
||||
Quote:
Stoer, wist ik niet !! Ik ben ook al druk aan het sparen voor zo'n schoonheid..........alleen schiet dat niet echt op als je een GTI aan het restaureren bent Grtz................. LRR
|
||||
|
||||
Quote:
had.. rico van der pol
|
||||
|
||||
ha dat had ik 1,5 jaar geleden ongeveer ook gelezen in de autobild toen ik in duitsland zat, supertest!
|
|
||||
|
||||
Ik vind die Trans Am 't dikst, maar dan die witte met decals en zwarte lampen, maar tegen een leuke Sport zou ik ook geen neen zeggen
Bij mij doen de filmpjes het trouwens niet... snifff Ries, vraag anders eens aan OriginalOldskool, die heeft er geloof ik twee te koop staan, helemaal gerestraureerd.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 26-10-2006 at 22:30. |
|
||||
|
||||
|