![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn volgende festival wordt in 013 met: millincollin, randy, the unseen en flogging molly. verder misschien gorecity als er genoeg animo is in de groep
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat 013 voor mij aan de andere kant van Nederland ligt
![]() ![]() Millencollin en Flogging Molly ![]()
|
|||
|
|||
![]() jah hier bij ons in de buurt wordt redelijk vaak wel wat georganiseerd in het cafe the music temple in roosendaal of in de heksenketel. er is hier best een grote metal/punk/rock scene. textures is best bekent en komt uit roosendaal en omstreken en martyr (erg underground maar wel goed) en als je wil optreden organiseer je gewoon zelf iets in de the music temple vinden ze ammal wel goed daar
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zijn die nu eindelijk ook in nederland verkrijgbaar dan???????? ![]() hebbehebbehebbe! ![]() Last edited by jappie86 : 24-10-2005 at 17:47. |
|
||||
|
||||
![]() inderdaad. 013, effenaar, de groene engel, doornroosje, merlijn, de nieuwe pul. waarom staat je passat stil dan?
|
||||
|
||||
![]() Nee nog niet. Maar zijn wel voor de kerst in Engeland, dus zullen ze dan ook tegen die tijd hier wel zijn hoop ik. Ga in ieder geval naar de winkel om even te spelen/luisteren
![]() De Passat staat in de stalling. Beetje erg geldgebrek en nu kan ik mooi wat dingetjes opknappen. Versnellings bak, roest aan de deuren, dat soort spul.
|
|||
|
|||
![]() in duitsland zijn ze iig te krijgen. eigelijk moet ik gewoon door sparen voor de mesa boogie triple rectifier
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En in Amerika ook al, maar volgens mij hebben ze nog geen importeur/distributeur voor Nederland...
![]()
|
|||
|
|||
![]() ja volgens de site van krank hebben ze geen importeur in nederland
![]() in amerika zijn nog meer van die echte metal amp producenten maar heel veel van dat spul is niet in nederland te krijgen. |
|
||||
|
||||
![]() Dan zelf maar importeren vanuit Amerika
![]() Ja, zitten veel van die kleine amp bouwers die supergoede amps maken, maar die hier nooit naar toe komen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe gitaar!!
![]() Een echte Epiphone Les Paul: ![]() Gezellig naast elkaar, de ram-rag-punk/metal/hardrock broertjes: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
broertje.. waar de fok heb je het over? ![]() ![]() maar je mot nog ff foto's van het oefenhok maken dude, beloofd is beloofd. mis kom ik bij TMT wel kijken, als ik dan minder dood ben (weer op zondag??)
|
|||
|
|||
![]() jah dow helemaal vergeten.....kga nu fotokes schieten.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dit dus ons hok. een beetje rommeltje ![]() aanwezige gitaren vandaag: bc rich virgin, gibson les paul gothic, fender stratocaster, ibanez rg..., samick les paul en een washburn bass. versterkers: randall, marshall jcm2000 tsl, huhges&knetter zenamp en een behringer bass versterker ![]() is jammer genoeg niet allemaal van mij ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() tjek mijn band dan ook ff en laat maar horen
link hier onder
|
|||
|
|||
![]() oja ik zing
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed Marcel!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thanxxx ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hee marcel zeker lekkere mix van hardcore en metal. klinkt goed! I like it
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() klinkt wel ruig marcel
![]() fkes wat nieuws over mijn band, nieuwe site is onderweg en in januari/februari gaat er waarschijnlijk een demo gemaakt worden ![]() p.s. heeft iemand hier toevallig nog een flightcase staat waar een versterker top in past? ![]() |