|
View Poll Results: Zal het wat worde??? | |||
Ja!!! | 30 | 85.71% | |
Nee!!! | 5 | 14.29% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Jaja dat heb ik binnen gekregen!! Anders had je al wel wat gehoord hoor! hahaha @ LRR, Ja dat zijn wielen van een renault clio (turbo) @ Golf MK2 16v, 10 jaar??? Zolang ga ik er niet over doen!!! Wil deze winter toch een heel eind opschieten zodat hij volgend jaar nog kan rijden!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Word een lang topic!!! Hahaha |
|
||||
|
||||
Quote:
Juist ja................nice rims dude !!!!!!!!!!!!!
|
|||
|
|||
topic wordt niet erg lang staat al 9jaar stil erg weinig tijd heb haar vorige week weer tevoorschijn gehaald [stond onder andere onderdelen weg gestopt]
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ik wens je bij deze heel veel succes!! Nou het gaat gebeuren!! auto gaat op de vrachtwagen en dan gaat hij vrijdag naar Patrick voor het laswerk!! Last edited by robertjan007 : 06-11-2005 at 15:53. |
|
||||
|
||||
Nou hij is weg!! Gister even het blokkie schoongemaakt!! Post ik ook nog wel even wat foto's van!!
|
|
|||
|
|||
Erg leuk man!!! Succes ermee!!!
|
|
||||
|
||||
dankje!!
BTW... WIE HEEFT ER NEE GESTEMD??? hahaha LOL |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou niet durven.............kijk wel uit zeg !!!!!!! Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
retro kleur...? british racing green.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
geen idee... @ LRR Laat eens wat foto's van jou project zien!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha ikke want ik weet welke knooierd er aan die koets van je gaat lassen...!!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=4781 Check it out !!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
ik een luie flikker jasper??? Hahaha jij laat zelf ook al het werk door retro hans doen bij jou thuis!!! Hahaha
@ LRR Ziet er ook echt goed uit kerel!! Gister nog ff naar assen geweest interieur opgehaald!! Staat mooi in der einz... |
|
||||
|
||||
supermooi interieur!! echt..... en voor een nette prijs!
|
||||
|
||||
Quote:
nou zal ik je eens wat vertellen rené... dat vond ik nou ook!!! |
|
||||
|
||||
mooi projectje, ben benieuwd naar het resultaat als altijd natuurlijk. succes met de opbouw
|
||||
|
||||
Nou weer wat foto's van het project(je)...
om even on topic te blijven natuurlijk!! Nogmaals bedankt voor de foto's Patrick!! Last edited by robertjan007 : 11-11-2005 at 22:39. |
|
||||
|
||||
Nou hoor nu even wat zeg... van je vrienden moet je het hebben hoor... Hebben joossie, patrick kever en the carbreaker op nee gestemd in de pol... zie je wel dat ik erachter kom!!! hahahhahaha
Vanmiddag nog weer even een update met wat foto's van het laswerk!! |