|
||||
|
||||
Zo mooi altijd, een vers jasje!
|
||||
|
||||
Dankjewel allemaal voor de leuke reacties. Na een weekje levertijd en drukte vandaag tijd gevonden om samen met een kameraad alvast het een en ander te monteren.
Heb ook een nieuwe telefoon gekocht dus ook betere kwaliteit foto's vanaf nu. Haha
|
||||
|
||||
Schitterend! Mk2 Edition One is imho de mooiste Golf ever
|
||||
|
||||
Mooi hoor !!
|
||||
|
||||
Nice
|
||||
|
||||
Netjes!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wederom bedankt mannen! Wellicht van het weekend weer even tijd om nog wat te klussen.
|
||||
|
||||
netjes man! word weer een plaatje zo
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Lekker bezig
|
||||
|
||||
Quote:
Even een vraagje over het plaatsen van de dorpelkappen op de foto heb je bovenste rand(oranje strip) op de dorpel gemonteerd. Nu wil ik mijn dorpelkappen ook weer terug plaatsen maar die strip zit bij mij nog op de auto. Zoals jij dat doet is dat de juiste manier of kan het ook anders? |
|
||||
|
||||
Naar mijn, en die van een kameraad, was dit de juiste methode gezien je de strips nu makkelijk in de dorpelkap kunt klikken als het ware en zodra de strip op de carosserie zit je het bijna niet voor elkaar krijgt de kap er in te klikken zonder dat de houders, die met de gele vellen, al gaan plakken op de dorpel. Wij hebben het op de manier in ieder geval perfect gemonteerd gekregen.
|
||||
|
||||
Quote:
Die strip zit bij mij vast op de auto . Die wil ik er eigenlijk niet afhalen om die reden die jij ook aangeeft dat deze erg goed verlijmd is. Bedankt voor je reactie. |
|
||||
|
||||
Klopt. Maar je zou hem er met een fohn en wat snij draad voorzichtig af kunnen halen. Daarna zowel de lijst als de dorpel netjes reinigen en even nieuwe dubbelzijdige tape van bijv. 3M aanbrengen en met monteren lijn je hem weer uit door de dorpelkap netjes op zijn plek te bevestigen. Stelde weinig voor moet ik eerlijk zeggen.
|
||||
|
||||
Rustig aan weer een beetje verder met het monteren van allerlei delen.
Begin wel een beetje haast te krijgen zo met dit mooie weer..
|
|||
|
|||
Mooi ding Dennis! Leuk je weer hier op forum te zien, trouwens! Je hebt je Corrado ook nog?
|
|
||||
|
||||
Trappen met dat hok
|