|
||||
|
||||
Quote:
waarom stop jij dan? gewoon met z'n tweeen om de beurt rijden.. en als je stopt dan gaat 1 tanken en de ander staat bij de kassa... zo doen wij het al jaren...
|
||||
|
||||
Effe op het gemakkie wat koffie drinken, wat eten. Ik ben brabander, beetje bourgondisch dus. Hahahaha
|
||||
|
||||
hahahhaahhahhahah... wij zijn friezen hebben de thermoskan en de broodjes bij ons...
|
||||
|
||||
Maar uiteindelijk komen we er allemaal en is het zeker zo gezellig. Volgend jaar doe ik er misschien wel 13 uur over. Ga met mijn polo 1050cc. Moet ie wel klaar zijn voor die tijd. Dus als je een Nederlandse Steilheck ziet, haha, dan is het die brabander.
|
||||
|
||||
Maakt me niet uit hoe lang het rijden is beste mensen...gewoon tanken en gaan!!!!
Als de 1.4 van mini-bruder vooruit te branden is ;-) ... Maar ik eis volksforumpintavond daar!!!!!! grtz..Vic en Thoom...
|
|||
|
|||
Hee Victor,gewoon lekker rustig in 2 dagen met een bezoek aan de Audi-fabriek in Ingolstadt,en de volgende dag via de passenroute naar de See
|
|
||||
|
||||
Quote:
denk niet dat het veel word naar de audi-fabriek crien. sochtends weg rijden rijden daar aankomen en dan nog die fabriek in pffff denk dat ik lkkr me bedje in rol :P |
|
||||
|
||||
Mr. Heiniken is me bekend...maar knippertje??????wie bent u ????
en lijkt me toch wel lekker om in een keer te rijden... maar komen nog wel voor die tijd ff samen..desnoods bij mij in de veeweetuinkamer onder genot van koude pint(altijd maar die pint he!!!)... ;-).. greetz,,Vic..
|
||||
|
||||
dit is knippie:
|
|
||||
|
||||
Mij niet bekend????
maar dat komt wel.. on-topic maar!!!! hoeveel dagen nog??? grtz..Vic..
|
||||
|
||||
155 dagen 11 uur 51 minuten 02 seconde
|
|
||||
|
||||
blijf lekker thuis deze keer, vind het wel mooi geweest, wil volgend jaar naar de Sema Show in Las Vegas
|
|
||||
|
||||
Quote:
wat potjes bier slachten..... |
|
||||
|
||||
Wat is Worthersee precies ??
|
|
||||
|
||||
www.woertherseetreffen.at
Oostenrijk.... Reifnitz DE meeting van het jaar... voor de meeste onder ons tenminste....
|
||||
|
||||
Quote:
Wij gaan volgend jaar voor de laatste keer voorlopig. Ik wil de 25e keer niet missen. En dan ook het jaar daarna naar de Sema Show. Als je er ben geweest bobby, laat dan maar horen hoe het was.
|
||||
|
||||
Quote:
Laat het cker weten, staat iig op de planning of het betaalbaar is moet ik nog induiken, weet nog niet wat het precies gaat kosten, tickets zijn niet zo duur verblijf in Vegas wel erg prijzig |
|
||||
|
||||
Ik heb er ook al voor willen kijken, maar komend jaar eerst verhuizen en dan zit het er ff niet in.
Eerst maar een weekje aan de See doorbrengen en ik hoop dat ik een aantal mensen van hier zal ontmoeten
|
||||
|
||||
Ja ik denk dat het wel weer tijd wordt voor een meet en greet !
maar nu als ik er ook ben ! dus op woensdag of donderdag ofzo !!