|
|||
|
|||
Quote:
Dus dat
|
||||
|
||||
Quote:
dat zou de bedoeling zijn inderdaad, ik laat hier iets weten hoe het was na bezoek |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is idd de perfecte basis,meer zal ik ook maar niet zeggen anders wordt ik teruggefloten om iets wat niet mag Maar dan nog terugkomend op de kosten dan ga je alsnog richting de 10k,en zoals al was aangegeven door een ander om er mee te gaan rijden zoals hij is geef ik hem 1 seizoen en dan is het gedaan met die koets Last edited by skywalker38 : 21-03-2018 at 21:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, zal het zelf ook niet letterlijk zeggen... Ik vind 10 000 nog erg mager. Rijden zou ik al niet meer zien zitten. Als je deze koopt dan is dat om te restaureren. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hoezo? Technisch in orde maken en gas met dat ding, daar is ie voor gemaakt.
|
||||
|
||||
Quote:
Je weet zelf goed genoeg dat het aantal technische punten zich snel opstapelen bij een 34 jarige auto. Voor je het weet heb je toch de halve auto uit elkaar en is je geschatte budget alweer op. Om veel geld in het technische gedeelte te stoppen en vervolgens 1 jaar later alles terug uit elkaar te halen voor de carrosserie aan te pakken zie ik niet als een goede zet. Maar ik baseer me op de info van Skywalker en het feit dat hij nog steeds te koop staat. Een goede deal staat nu eenmaal niet lang online Ik ben alsnog benieuwd naar de info van Dubster
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 23-03-2018 at 13:17. |
|
||||
|
||||
vrijdag even gaan kijken dus.
het achterpaneel is, zoals hier al gemeld, gaar. Dat was voor mij niet echt het grootste probleem, dit is wel te herstellen. echter is in de koffer de bodem ook al aardig ver. deze zou ik er volledig uit willen moest ik deze kopen. ook aan de bestuurderszijde onder de stoel is de bodem al een keer opgelast geweest, wat ik sowieso ook even zou over doen (ben niet zo'n fan van het meeste laswerk van mensen die ik niet ken). kortom, wij laten hem staan, binnenkort naar een andere 84'er gaan kijken die ook in prijs al 1000€ goedkoper is ... |
|
|||
|
|||
Ai, dat staat er niet bij vermeld...jammer, zo zie je maar weer, zelf kijken is toch het beste.
|
||||
|
||||
Of eens een keer een auto beschrijven zoals hij werkelijk is!
Dat valt voor sommige mensen niet mee. Mooi verhaal in de advertentie totdat je tegenover zo’n auto staat... |
|
||||
|
||||
inderdaad, gelukkig hebben we een bezoek gecombineerd met een dagje Techno classica (niet dat de rit naar Essen - Apeldoorn echt kort was maar goed...), anders ging het extra zuur geweest zijn
ik veronderstel niet dat hij aan die prijs vlug zal verkocht worden. ik mocht een bod doen zei de verkoper me wel ... |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb toch niet echt overdreven betreft de staat van de auto? |
|
||||
|
||||
Uiteindelijk is ie toch verkocht.
Althans, de advertentie is verwijderd |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Die staat vast niet lang te koop!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wel voor die prijs, gok ik.
|
||||
|
||||
Ken je deze auto? Wat is volgens jou een goede prijs voor deze GTI dan?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Advertentie is al verwijderd. Gokken is misschien niet helemaal jouw ding |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet ik veel, zeg ook maar wat. Ik geef het er niet voor.
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt. Maar hij is naar Belgie gegaan, zo kan ik het ook
BMW E30 325i Golf 7 highline business R Last edited by Mk1driver : 15-05-2018 at 20:04. |
|
|||
|
|||
Of de auto naar België of in Nederland was gebleven,de staat zoals hij op de foto was is hij het gewoon waard,helaas moet je tegenwoordig aardig wat neertellen voor een GTI van dat bouwjaar in die conditie
|