|
||||
|
||||
Quote:
Dit is de oprit van m'n huidige huis Heb al wel een kleur in gedachte, maar ik weet nog niet of het haalbaar is....
|
||||
|
||||
JaJA!!! Vandaag nog 5 resterende cm's gevonden!!! De rest zoek ik wel en andere keer, het moet toch altijd lager! Foto's volgen morgen, twas al iets te donker.. wel een paar leuke filmpjes gemaakt!!
|
||||
|
||||
ziek laag
http://www.youtube.com/?v=Mnc82QGwIn4
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Tnx Jens, jammer dat het al te donker was, we hadden nog wel een goed verlicht busstation opgezocht... Maar ja, zo ff foto's maken
|
||||
|
||||
Quote:
ja een heel mooi filmpje . jammer dat ik me nachtkijker bril niet op heb vandaag.
|
||||
|
||||
Nou, de foto's dan maar.....(helaas glimt ie nog een beetje van het wassen.... )
(de onderste verstelbout moet ik vervangen voor een kortere.... ) Ook gelijk maar wat chromewerk "profesioneel" verwijderd en vernietigd... Ik was eerst bang dat er overal blauw onder vandaan zou komen, maar het viel gelukkig mee...Die wings op de zijkant komen ook nog aan de beurt , maar die zitten gekit.... En daarom ga ik niet veel lager meer, ongeveer iedere dag moet ik deze "move" maken, de drempels aan het begin van de straat nog maar buiten beschouwing gelaten....
Mijn garage: Last edited by CustomBug : 24-12-2005 at 10:51. |
|
||||
|
||||
ziet er mooi uit!
jammer dat het filmpje zo donker is :p
|
||||
|
||||
beter man, eindelijk dat 'colablikjes-chroom' eraf hihi...shiny black staat em goed vint mij!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Kerel!
Wat een gave bak man! RESPECT!
|
||||
|
||||
Niet slecht!!
|
||||
|
||||
t was me eigenlijk nog niet opgevallen dat dat chroom er af was!!!!
zeker beter zo!!!! grtz..Vic..
|
||||
|
||||
Bedankt voor de goede reacties!! Maar het gaat weer verder
Tijdens de nieuwjaarsACN heb ik m'n nieuwe wielen opgehaald! Empi/Lemmerz Sprintstars in 4x130... Hoeveel J (ik denk 6 of 7) en ET weet ik nog niet, wel dat ik er 2 laat versmallen naar 4,5J voor de vooras...Natuurlijk ook nog spuiten in zwart zilver... Nu nog druk nadenkn over welke kleur ik em van het voorjaar ga rollen.. Ik heb al wel een ideetje ...maar dat moet ik eerst nog proberen... Dan gaan er gelijk de lange klep (pen, zoek nog een voorklep) op, kleine achterlichten en de knippers van het scherm af. Zo gaat ie er in ieder geval uit zien met de sprintstars, de hoogte ben ik niet helemaal uit.. Zo: Of zo: In ieder geval ben ik weer ff van de straat.. Grz Niels
|
||||
|
||||
Houdt je er rekening mee dat je voor een lange voor en achterklep ook je slotpanelen moet vervangen,deze zijn ook anders.
Dit is er een voor een amerikaanse bumper ,maar dat is hetzelfde: En dit is je achterpaneel : Is aardig te doen ,maar niet op straat |
|
||||
|
||||
Ga je je tank klepje ook meteen dicht lassen???
|
|
||||
|
||||
@mivw, dat gaan we zeker doen, EN DE OORTJES OOK, anders is het natuurlijk hélemaal geen porum hoe ga je dat doen met je tank, ombouwen of een orginele binnenvuller? lijkt op de foto trouwens net of dat linkse gat vd bumpersteun er scheef inzit of ligt dat aan de foto?
vandaag heeft meneer trouwens de juiste achterlichten gescoord...de ovalen dus. (het wordt nog weleens wat.....ooit )
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 07-01-2006 at 18:03. |
|
||||
|
||||
@Emiel: Zoals Jens al zegt, gaat allemaal gebeuren, rustig alles bij elkaar sprokkelen, en dan in 1 keer lassen en rollen... Ik hoef alleen de voor en achterpanelen en de voorklep nog, de binnenvuller, achterklep, achterlichten(sinds vandaag....ja Jens, het word zeker ooit eens wat. ..) zijn al aanwezig, en vanaf juni heb ik ook een garage tot mijn beschikking..
@Jens: Gelukkig een linkse en een rechtse....
|
||||
|
||||
gave wielen!
welke steek is dat trouwens?
|
||||
|
||||
Quote:
4x130.....
|
||||
|
||||
Quote:
Weet dat je een perfectionist bent maar je hoeft niet perse je slotpanel achter te vervangen, werkt ook met een gewoon beugeltje op je bestaande panel.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vervang ook in 1x m'n achterpaneel, het kan idd met een beugeltje, maar ik vind het net zo netjes met een ori achterpaneel..