|
||||
|
||||
Er is er eentje ziekelijk gefrustreerd hier!!
Quote:
Crisis, je bent god niet! Er wordt ook niet gevraagd om mee te lopen met de andere meningen, laat dat duidelijk zijn. Ik vind alleen dat jij nogal TE bot uit de bocht komt en dat kan erg kwetsend op andere mensen overkomen. Zeg dan dat je het niks vind of het je smaak niet is ofzo... Breng het subtiel als je dan toch PERSE wilt reageren op een topic wat je eigenlijk geen ene reet interesseert, stamp mensen niet gelijk de grond in met je vreselijke KUT opmerkingen!! Quote:
Sorry dat ik me ermee bemoei maar je begint me nu wel echt de strot uit te komen. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Scumbag wat ben jij een vervelend "ventje" ik vraag me af wat er vroeger met jou gebeurt is dat je nu niets van iemand kan goedkeuren. Waarschijnlijk ben je te veel gepest en te lelijk om op straat los te lopen. Daarom zit je dus achter je compu je frustraties weg te tikken..... Wat kunnen sommige mensen toch verpest zijn... BAH!!!! ( waarschijnlijk kan ik hier weer een fantastisch antwoord op verwachten en kan je het allemaal uitleggen dat IK niks kan en alles... ) |
|
||||
|
||||
Quote:
ja waarschijnlijk ben jij straks gewoon de schuldige.... :p :p |
|
|||
|
|||
zal gerust maar in dit geval kan me dat niet zo heel veel schelen wat is dat een ongelooflijke @#$%*> :biggrin: :o :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Last edited by SplitBien : 27-09-2005 at 12:13. |
|
|||
|
|||
ff terug te komen op het Topic..
ik vind de foto`s leuk je vriendin leuker en je bus te gek!!! :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
als ik een of ander achterlijk commentaar lees van iemand, welke nogal gefrustreerd z'n mening uit over een paar foto's dan is het ook mijn goed recht mijn al dan niet gezouten mening daarover te geven. maar dat mag blijkbaar niet, want jij, oh heilige zelfingenomen scumbag kan zelf geen commentaar hebben, da's vreemd, iemand post hier iets en die brandt je helemaal af, en zelf sta je meteen op je achterste benen??..en dan ben ik meelijwekkend.. maar het valt mij op dat telkens als ik iets van jou lees , het bolstaat van negativiteit. en volgens mij ben ik niet de enige hier die dit opvalt, maar dat terzijde.. verder bepaal ik niet of jij hier post of niet, gelukkig maar... dus dan geef ik je tip om een forum te zoeken, waar je wel je ei kwijt kunt, en je hóeft natuurlijk niet alle topics te lezen, het mag.. verder hoef je van mij niet te kontlikken bij deze betreffende foto's, en volgens mij geef ik hier behalve op jouw "gedrag" geen mening over de foto's en die laat ik derhalve ook in het midden... en wat ik doe voor de kost staat hier helemaal buiten, maar valt natuurlijk tegen als je verder niks hebt om commentaar op te geven of niet dan? beetje generaliseren vind je niet? en iemand voor mafkees uitmaken vind ik helemaal een teken van zwakte. het is de toon die de muziek maakt. Last edited by hajee : 27-09-2005 at 12:21. |
|
|||
|
|||
Quote:
Nou ja zeg wat is dit nu weer.... Kijk ik denk dat het merendeel van het forum het niet met je eens is scummie, ik vindt de fotos ook een beetje standaard ( wel leuk dat iemand dit hier post)maar dat is de fantasie van de fotograaf die mischien een beetje te wensen overlaat.. De reactie hierboven vindt ik op zn zachts gezegd overdreven en beledigend vooral voor een verbaal sterk iemand lijkt me. Het verschil tussen jou en Hajee is dat ik met Hajee wel een keer de kroeg in zou willen, en met jou na deze reactie dus echt niet. (laat de homograpjes maar achterwege)
|
||||
|
||||
om ff bijdehand te doen;
Quote:
Gatsie! :p |
|
||||
|
||||
Ach ja, een beetje ophef over iets kan geen kwaad...
is iedereen nu ook weer wakker?? :biggrin:
|
|
||||
|
||||
Kweenie, maar vind de reacties van "schuimbek" al aardig voorspelbaar en slaapverwekkend worden.
Ksnap niet dat iemand er nog op reageerd...
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * Last edited by Mark-O-Polo : 27-09-2005 at 12:46. |
|
||||
|
||||
De reacties zijn misschien voorspelbaar, maar van andere kun je ook al met je ogen dicht bedenken wat ze gaan zeggen (ik doel dan niet op een reactie op scumbag maar in het algemeen..)
Daarmee wil ik dus niet zeggen dat mensen zich aangevallen moeten voelen...
|
|
||||
|
||||
Mooie foto's!!! Maar wel jammer dat dat rotjoch telkens in beeld staat
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is precies wat ik duidelijk probeerde te maken! |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha dank je klaas
|
|||
|
|||
Quote:
ja ik zeg maar niks(moeilijk hoor)
|
||||
|
||||
Ok hier is de Opa politie weer !!!
Valt me wel op dat in mijn 2de wat langere afwezigheid er meteen weer een rel is om niks Om niks ? Ja dat is mijn persoonlijk ongezouten mening . Ik weet uit ervaring dat modellenwerk best goed betaald maar om er rijk van te worden ..... In de beginjaren 90 op een reclameposter campagne door heel Rotterdam gehangen en eind jaren 90 op een haagse tram groter dan levensgroot gestaan met mijn kale harses . Eerste photoshoot met een hokbalkuppelt en de tweede met een bezem in mijn klikken . Dat ik de foto ook niks vind uitstralen heb ik dan bij deze gezegd . Ik als oud fotomodel mag dat zeggen . Scummy : ik snap wat je bedoelt en ik kan heel ver meegaan in je mening over de foto's .. Maar zoals hier eerder voorbij kwam is het de toon die de muziek maakt en je zingt nu met een bijtoon die bij sommigen de oude Memorex reclames laat herleven . ( gewoon op Ella Fitzgerald en Memorex goegelen ) De toon was voor sommigen vals .. maar het liedje .. tja dat is zoals zo vaak een kwestie van smaak . Of wansmaak in de ogen van sommigen . Dus ophouwen allemaal met moddergooien en andere stoere taal . Zet de stofzuiger erop en de hormonen zijn weer verdwenen . Anders stuur ik mezelf in travestie ff langs .. en ik zoen zonder gebit in hoor !! |
|
||||
|
||||
GERT ROCK'S! :biggrin:
Ik heb ook ooit iets geprobeerd in de modellenbusiness maar het liep niet zo goed. Ik snap er echt geen hol van want volgens mij ben ik aardig fotogeniek. Ik heb hieronder een fotootje uit mijn portfolio toegevoegd: Daarna nog in een wat makkelijkere business iets geprobeerd, maar daar was ook weinig animo voor... Last edited by Frieser : 27-09-2005 at 14:43. |