|
||||
|
||||
Hahaha .. domme opmerking
Inzamelactie alert !!! |
|
||||
|
||||
ben jaloers Sabien....... hele gave bus
pas op met wat je zegt over dat pakje he......... |
|
||||
|
||||
Quote:
ok welk gironummer wordt er geopend?? |
|
||||
|
||||
Sommige mensen zie ik liever niet in zo'n pakje. Wie post er eerst meer Bien voordat ik mijn bijdrage overmaak?
|
|
||||
|
||||
Geen bien foto's please!! Dit is offtopic!
|
|
|||
|
|||
Ff on-topic;
Is dit de originele kleurstelling Bien?
|
||||
|
||||
@chris, hehe eindelijk weer over de bus.... :o Denk niet dat dit de originele kleur stelling is... De bovenkant is wel origineel maar dat rode volgens mij niet. Tot zover heb ik alleen nog maar ambulances gezien in 1 kleur en dat is de kleur die ik boven heb....
|
|
|||
|
|||
Quote:
Creme/wit dus? Komen er nog rode kruizen op? Zou best stoer zijn denk, wha hoooo stop de tijd ik krijg een ingeving....rode kruizen in de vorm van een Iron cross??? Ben je nou zaterdag in Lunteren?
|
||||
|
||||
Nope zaterdag ben ik in rosmalen... de kleur is aan de bovenkant creme... Rode kruizen? YESSSSS!!!!!!! Sowieso eentje op de achterklep!! Volgende week zaterdag kan je wel op "kraam visite" komen... Dan ben ik in town... :p Anders houden we ff contact en bel ik je wel als hij in bennekom bij mijn pa staat.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
jaja die van peter krijg ik nu ineens vaak door gestuurd inderdaad!!! Heel mooi zijn slambulance!!
|
|
||||
|
||||
succes met je toffe bus.
|
||||
|
||||
veel succes en plezier met de resto van je busje
|
|||
|
|||
Quote:
DIKKKKKKKKK!
|
||||
|
||||
De voorkant;
Niet helemaal mijn smaak maar vind dat slambulance wel errug kicken!! |
|
||||
|
||||
hadden ze vroeger geen brancard?
|
|
||||
|
||||
Die hadden ze wel toendertijd..
|
|
||||
|
||||
tof man die bus!
gefeli!
|
||||
|
||||
nog niet zo heel lang geleden stond er in de VW-Scene toch ook een helemaal orginele ambulance uit zwitserland ofzo geloof ik, was helemaal complaat met uitrusting en al. Bus was van een of ander chemie bedrijf geweest dacht ik.
|
||||
|
||||
hmm welke editie vw scene? is me dus niet opgevallen.. :o
|