|
||||
|
||||
gaat goedkomen..zal nog wat werk inzitten in afwerken en finetuning..
tussen de eerste keer starten en probleemloos rondknorren is nog wat werk ..maar dat loopt wel los.. goed bezig! |
|
|||
|
|||
Even weer een update.
ECU gemonteerd en alle kabels weg gewerkt. Ben nu bezig met het aansluiten van alle koelslangen ect. radiateur is binnen en gemonteerd. Ik kwam nog een paar aansluitingen tegen waarvan ik niet weet waarvoor het is Deze leiding komt achter de turbo weg. Is dit olie of ontluchting? en waar moet die op aangesloten worden Dit slangetje komt onderaan de inlaatbuis van de turbo weg. Waar moet die op aangesloten worden? Deze slang is ontluchting van de kleppen deksel en zit verbonden aan de oliekoeler. waar moet die bovenste slang op worden aangesloten? Ik hoop dat jullie mij hiermee verder kunnen helpen. Kan ik weer verder met aansluiten
|
|||
|
|||
Bovenste foto koelwater
2 de foto gewoon afdoppen is van N80 normaal 3 de is carterontluchting moet op je inlaat slang voor je turbo.
|
|||
|
|||
Hoe zit dat dan met die eerste foto. Word de turbo gekoeld door koelwater? En waar moet ik die leiding op aansluiten.
|
||||
|
||||
Hij wordt inderdaad gekoeld door water. Als het goed is heb je nog een extra elektrische waterpomp. Die moet daar op en de andere kant van de pomp naar de leiding van de radiateur.
|
|
||||
|
||||
Waterslang van de turbo kan je ook zonder extra waterpomp aansluiten op die kvs-buis die voor je blok langs loopt. Hierop zitten meestal nog tuutjes die afgedopt zijn.
Of je doet net als ik....waterkoeling van de turbo eraf halen en afdoppen
|
|||
|
|||
@ mark de agu is niet geleverd met naloop pomp😊 wat rene zegt aansluiten op de buis die voor je blok langs loopt
|
|||
|
|||
Dankjewel mensen! Morgen even naar de sloop op nog wat slangen bij elkaar te zoeken ect
|
|||
|
|||
Wat voor schakeltoren zoekje? Heb er nog 2 liggen
Mk3 en mk4 |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ik ergens gezegt dat ik nog een schakeltoren zoek? Haha Ik ben al voorzien van een schakeltoren. Ben nog steeds aan het strugglen met het afstellen
|
|||
|
|||
Ik ben weer een stuk verder!
Afgelopen weken bezig geweest met alle slangen netjes maken. moet alleen nog wat maken voor het koelwaterreservoir. gister voor het eerst de Golf op zn pootjes gezet , aandrijfassen zitten er ook onder. 1 as bleek te lang te zijn. Dus een ander moeten regelen. Intercooler en radiateur met koelvin zitten ook op zijn plek. Komende week beginnen met de uitlaat en intercooler buizen. Dit laat ik maken omdat ik zelf geen lasapparaat heb. Ik heb een 60 mm Powersprint uitlaat gekozen. deze uitlaat zat ook onder de golf. Alleen nu dan een maatje groter Hierbij even wat foto´s Ben nog opzoek naar een ander setje 15 inch wielen. Mocht iemand nog wat hebben liggen hoor ik het graag. De Porsche velgen staan dus bij deze ook te koop. Dat was hem weer!
MK1 --> 20VT Last edited by Putje : 12-06-2016 at 20:17. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb g60 remmen dus dat gaat niet passen. Bedankt voor je aanbod Mark!
|
||||
|
||||
Mooi torretje!
|
|||
|
|||
Hallo Putje,
Een mooi project ziet er netjes uit. Mooie Mk1 met een leuke motor erin. Wat voor radiateur gebruik je |
|
|||
|
|||
Zeg maar Jeroen hoor haha
Ik gebruik er 1 van een ibiza cupra. Past perfect Quote:
|
|||
|
|||
Zo, vanavond de golf weg gebracht naar iemand die mijn uitlaat en intercoolerbuizen gaat lassen
Ik heb gekozen voor een powersprint 60mm uitlaat omdat die er ook onder zat en daar was ik erg tevreden mee. Alleen nu een maatje groter. Vind ik ook beter staan onder de golf. Daar gaat ie
|
|||
|
|||
Zo, weer een update!
Er is veel gebeurd de laatste weken. De uitlaat en intercoolerbuizen zitten eronder. Het was wat passen en meten maar ik ben er tevreden mee! Credits naar Thijmen. De kap past ook nog Vandaag even wat langer laten lopen met koelwater erop, een lekkage aan de rechterkant bij de koelwaterflens. Morgen maar even kijken wat de oorzaak is. Hij klinkt wel heel lekker! Hopelijk komende week een stukje rijden..