|
||||
|
||||
Ha, over ZX gesproken, vandaag kwamen mijn nieuwe patta's binnen... Was nooit zo van Nike, altijd meer Run DMC/Beastie Boys-style geweest dan Paul Elstak zeg maar. Voor de echte sport was het altijd Asics.
Normaal gesproken loop ik in het dagelijks leven meer op de leren Van Liers. Wel vorige week nog tegen een paar schoenen aangelopen die ik niet kon laten staan, perfecte combinatie bij m'n Derby...
|
||||
|
||||
Nog een aantal paar gekocht:
Roshe Tie Dye, Alleen via de Engelse kanalen te krijgen. Air Max 1 Football - Wolf Grey/Liquid Lime Air Max 90 Anniversary - Flash Lime/Hyper Jade/Infrared
|
||||
|
||||
vind de roshe's wel tof.
die air max van tegenwoordig lijken wel op fakes. als je ze vergelijkt met die van aantal jaren geleden zien ze er echt krom en goedkoop uit |
|
||||
|
||||
En dat te bedenken dat die laatste een Jubi editie is...
Maarja, misschien dat ik de Air's in de verkoop doe. Zijn maat 45 trouwens.
|
||||
|
||||
Quote:
ik word altijd blij van mijn vintage spul was het nog maar zo, dan kocht ik nog steeds meerdere paartjes per maand Last edited by EnVeeZee : 11-05-2015 at 15:48. |
|
||||
|
||||
Tada. Daar zijn ze dan.
De Air Max One is al verkocht. Nu de rest nog, Roshe is er nog in 42 en 44. en de Air Max 90 in 45.
|
|||
|
|||
Gave schoenen Rick, heb alleen geen schoenmaat 45
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
fuck!! die zijn echt ruig
|
||||
|
||||
Soon... |
|
||||
|
||||
Why?
|
||||
|
||||
Kou?
|
|
||||
|
||||
En ik was al zo blij dat inmiddels bijna iedereen (behalve die halve donders) ze eindelijk had afgeschreven
Komen ze uit met veters Ontopic: Saucony elite x bodega: Last edited by EnVeeZee : 22-01-2016 at 22:25. |
|
|||
|
|||
''Live'' aan mijn voeten as we speak:
|
||||
|
||||
Laatste paartjes die ik mezelf cadeau deed:
Die rode saucony bodega's hierboven Air max 90 curry Air max 1 wheat Last edited by EnVeeZee : 23-01-2016 at 12:14. |
|
||||
|
||||
Wheat is echt een lijpe kleur! Zag ze laatst op de Flux Air Force 1.
Kreeg net een appje dat Nike.com aan het opruimen is: Dit paar ingeslagen voor nog geen €60,- (met kortingscode: ACTIEPGJN) |
|
|||
|
|||
Quote:
Lopen heerlijk deze Sauconys, ik heb ze voor een prikkie over laten komen uit Engeland.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Vanavond zit ik te refreshen voor m'n 4e paar Saucony's Heerlijke schoenen inderdaad.
|
|||
|
|||
M'n trouwschoenen Van Bommel's
Bommel01 by Archiebald Photography, on Flickr Bommel02 by Archiebald Photography, on Flickr M'n vriendin heeft ook nogal een schoenentik, met als hoogtepuntje deze Louboutin's Louboutin01 by Archiebald Photography, on Flickr Louboutin02 by Archiebald Photography, on Flickr Louboutin03 by Archiebald Photography, on Flickr |