|
||||
|
||||
Ja, en als hun hem allebei niet willen, zal ik er ook even serieus over nadenken Wil namelijk over op 2 oldtimers Golf 1 en Kever, of Kever en Kever En ik vind deze kever ook te vet...
|
||||
|
||||
Dan zou ik toch gaan voor een golfje 1, een goed werkende verwarming is wel lekker in de winter....
|
|
||||
|
||||
Kachels van type 1's zijn idd errug goed! Binnen no time is het bloedje heet!
|
||||
|
||||
Moet zeggen dat het bij deze kever ook wel aardig werkt volgens mij.. (heb het nog niet kunnen testten aangezien ik hem pas 3 maanden heb)
Bij de mex had ik er altijd gezeik mee, toen wilde de kachel niet aan , toen niet meer uit en fikte je weg... pfff gezeur. |
|
||||
|
||||
Quote:
hahah... kan me niks schelen. Hij rijdt, is keihard en is laag... precies wat ik zoek. En ik onderhoud hem wel goed. Deze auto is gewoon verkocht aan MIJ, dus niet ineens allemaal gaan zeuren. :biggrin: Jullie hadden je kans.. :p Sabine, foto's komen zeker weten! Maak wel effe een shoot samen met de mooie Jetta van Mark |
|
||||
|
||||
Quote:
Welcome to the real world, with real problems of real people! :p
|
||||
|
||||
Quote:
Nou zo mooi wordt de shoot dan niet, doe dan alleen de kever.... hahaaha sorry mark, inkoppertje :p ik hou hem voor je vast, mag jij als eerste komen kijken, eindelijk een echte liefhebber getroffen!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik ben ook niks anders gewend hoor maar een golf II voelt dan ineens heel luxe... |
|
||||
|
||||
verkocht dus slotje...
anders word dit weer zo'n msn topic..
|
||||
|
||||
verkocht onder voorbehoud. bas heeft eerste keuze aangezien hij gek op dat kevertje is.
|
|
||||
|
||||
VERKOCHT! Helaas niet aan bas maar wel aan andere kever liefhebbers van keversite... Topic kan dicht!
|