|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Netjes man!
Wat voor stoelen komen er in je golf? Misschien kan je de gordel op de bout van je huidige gordel plaatsen. En dan naar achteren ook.
|
||||
|
||||
thanks
ben op zoek naar een leuk setje kuipstoelen, maar tot op heden nog niks gevonden. ja inderdaad, dat dacht ik ook al. alleen voor de rechterkant moet ik nog een punt zien te vinden |
|
||||
|
||||
Gewoon aan je stoel? Of zeg ik iets doms?
|
|
||||
|
||||
Hij heeft al een bevestigingspunt, daar waar je klikker aan gaat, onderaan het pootje tegen e tunnel. Ik heb trouwens nog wel een setje originele kuipstoelen staan als je wilt.
|
|
||||
|
||||
Net nog bericht gekregen dat de abf kop gereviseerd is. Deze vrijdag ophalen en komend weekend het blok gedeeltelijk opbouwen
Last edited by Mark_MK1 : 25-03-2015 at 19:26. |
|
||||
|
||||
Ik zie weinig dempers, dat gaat lekker brullen!
|
||||
|
||||
Net uitlaatje!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als ie maar dicht is, toch?
|
|||
|
|||
De golf 3 kabelboom ff netjes uitgelegd. En samen gevoegd met de golf 1 draadboom. En relais houder bij geplaatst. Zo zsm weer updaten van mijn kant.
|
||||
|
||||
Zeker dat je je stoomreiniger niet een keer door je motorruim haalt? Je bent nu al zo goed bezig...
|
|
||||
|
||||
Ja doen en of een beetje dasty. Daar ga je veel plezier van hebben.