|
View Poll Results: Wie komt er naar de ACN op 6 sept | |||
Ja, ik kom | 14 | 40.00% | |
Nee, ik kom niet | 12 | 34.29% | |
Misschien | 9 | 25.71% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
@gert: wel een handtekening vragen he!! ;-)
|
||||
|
||||
Ja hoor Ploon : waar wil je m op hebben ?
Ik laat mijn LP signeren |
|
||||
|
||||
Quote:
Vond ik onder mijn bed |
|
||||
|
||||
zal ook ff kijken of ik die kant nog op kan komen. zal ff vragen of tim meegaat, rijdt weer ff gezelliger.
zal wel weer lekker weer zijn, sommige hebben echt altijd mazzel met het weer. volgens mij al iedere keer goed weer gehad, nou toedeloe.
|
||||
|
||||
En rico zorgt voor de koffie heb ik gehoord
|
||||
|
||||
Kut, de vari is ter mee gestopt.... ff kijken of ik hem voor dinsdag weer aan de praat krijg.
Anders wordt het weer met de NB :o |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, klopt, verplichte afname door elke bezoeker van 2 kopjes a 2,50 per kopje ex btw...... nog steeds intresse? |
|
||||
|
||||
nee, ik drink geen koffie , heb je ook thee?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ooit een bezoeker van 2 kopjes gezien? 2,5 ex vind ik dan nog wel meevallen voor een kopje... |
|
||||
|
||||
Quote:
Soepel.......... Wat seems to be the problem ? Hoor t wel ff van je, hoe meer luchtkoelers hoe beter natuurlijk!
|
||||
|
||||
Quote:
vind je het erg als ik dan de bokaal maar meeneem...is minder werk dan verho#%$ krijg dat woord niet eens op papier... de champagne ook nog soms...
|
||||
|
||||
Quote:
?? dinsdag voor zondag natuurlijk...zie je in tilburg
|
|||
|
|||
Quote:
VERHOGEN! of gewoon: ORIGINEEL LATEN!!!!!! ps, mijn koffiezetapparaat voor in de bus is zoek, dus helaas, geen koffie van mij |
|
||||
|
||||
Verhogen ? Verwacht je een zondvloed soms ?
Heb jij geen last van toch zo te lezen van je derde LP die je ooit uitbracht .. |
|
|||
|
|||
Quote:
eh... dit is met water.. we hebben toch een AIRCOOLED cruise night! dit plaatje klopt dus niet ene... dit ben ik niet , dat is mijn stalker die geprobeerd heeft mij te imiteren |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal ie toch wel eens af zijn Komen wij ook met een groepje vanuit Veenendaal. Greets, Sander |
|
||||
|
||||
Quote:
COOL Ben benieuwd volgende maand !
|
||||
|
||||
de ACN topic is gezelliger dan ooit.....maar de poll word nog niet echt optimaal gebruikt
Schroom niet om 'm ff in te vullen !!! Altijd makkelijk om een ruwe schatting te hebben hoeveel er gaan komen
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet maar gewoon afwachten Hebben we tegen Rico ook gezegd met Airmere :o Maar even zonder gekheid, even stemmen!!!! Tuurlijk! (had ik al gedaan ) |