|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Emming 2.0 ABF?
|
|
|||
|
|||
Geen Emming motor. Een standaard 9A motor.
Last edited by Joentje : 28-01-2015 at 09:44. |
|
||||
|
||||
Mooi project !
Erg fraaie kleur ook.
|
|||
|
|||
Ah heb je die motor van rob gekocht?
|
|||
|
|||
Quote:
Daar zat ik ook aan te denken,volgens mij heeft hij die niet gekocht Hee Jeroen dat is misschien het overwegen waard kijk even wat hij daarvoor wilt hebben man! Dan ben je in 1x klaar |
|
|||
|
|||
Ik heb de motor van Rob niet gekocht. Staat ook wel een paar posts naar boven dat ik een standaard motor heb gekocht.
|
|
||||
|
||||
Een "nog" standaard blok Jeroen ?
|
|||
|
|||
super auto
mag ik je vragen waar je die olie koeler vandaan hebt, en hoeveel die kost? mag in pm mvg en doe zo verder
|
|||
|
|||
Nog standaard inderdaad
De oliekoeler komt bij Stroeve weg, staan wel op z'n site. www.stroevemotorsport.nl |
|
|||
|
|||
Atmosferisch lekker hoor Jeroen.
|
|
||||
|
||||
cool Joentje er zit weer leven in
|
|
|||
|
|||
Topper! Na een poosje niks te hebben gedaan, begint het langzaam weer wat te worden Roy!
|
|
|||
|
|||
Een kleine update. Ik heb afgelopen week een motor gehaald. Ik heb na wat overleg toch besloten om met een atmosferische motor te gaan rijden. De basis is een 2L16V 9A motor geworden.
Ook heb ik een set wielen opgehaald, vooral om eerst de auto op de wielen te kunnen zetten. Dit is een set TSW Hockenheim 17"x8j geworden. |
|
||||
|
||||
Leuk project! Ik rij zelf ook met een 9a motor.
Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen! |
|
||||
|
||||
jaa joentje al het goeie komt met de tijd
|
|
|||
|
|||
Dat zien we met de jouwe wel! Super geworden!
Bruce! Ik moest er helaas ook aan geloven! |
|
|||
|
|||
Zullen wel mooi gaan staan die wielen,lekker diep in de kasten
Ook wel dik dat je met een atmo gaat rijden,kunnen we officieel lid worden van de saugergruppe |
|
|||
|
|||
Dik project kerel! Ga het volgen . Ik kom in het voorjaar buurten