|
|||
|
|||
amai echt top kleur!
gaat mooie 1 worden als die af is ! doe zo voort grtz |
|
||||
|
||||
Mooi hoor dat het gelukt is en ik heb er misschien overheen gelezen maar doe je dit nou op je werk???
|
|||
|
|||
neen ik zit nog op school volg carroserie dagschool avondschool automechanica en ik moet elke donderdag stage doen. dus donderdag ganse dag en elke avond mag ik gaan spuiten en schuren op stage . auto wordt wel thuis in elkaar gestoken...
|
|
||||
|
||||
Mooi dat het op school kan beter kan toch niet succes verder
|
|||
|
|||
rh classicjes maaar wil wel bbs rsjes :p:p
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, gave kleur!!
|
||||
|
||||
Supergave kleur
|
||||
|
||||
hele mooie kleur
|
|
||||
|
||||
Hier nog vorderingen?
|
||||
|
||||
Amai dat wordt een schoon Golfke!
|
|||
|
|||
het is lang geleden dat ik op het forum heb gezeten de golf is al een serieuze stap vooruit gegaan ik rijd er nu al 6 maand mee rond. en heb er 4 maand geleden een polo g40 motor in gestoken .de motor rijd echt supper in dit golfje . maar het is eens tijd geworden voor een dagelijkse diesel . en de golf aan de kant en starten met de bergcup kit en de g60 er in te leggen . de g40 gaat de verkoop in wie intresse heeft mag altijd mailtje sturen. fotos volgen morgen hoe de auto nu staat .
|
|
|||
|
|||
dit is hoe de golf er vandaag uit ziet .
http://i1272.photobucket.com/albums...psiqwfw9qy.jpeg ;p |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zoalsde ziet gaat het wel goed vooruit gummy @ ciney 2015 lekker hoog op de dikke bandenmaat rijdt wel super zo als iemand nog de zeistukjes heeft liggen voor mijn zender spoiler de mijne zijn gescheurd ;( dit is de bergrennerkit die ik heb liggen die nog moet gespoten worden hoe rapper hoe liever. dan kunnen we beginnen aan het g60 project de polo g40 motor die te koop staat kompleet met inbouw delen voor in de mk1 |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat een plannen.. Ik ga het zeker volgen.
Dit gaat een dik project worden. Bergcup whohooow altijd bruut. :p
|
||||
|
||||
Ik vind dit ook wel mooi ik ben normaal niet zo van het uitbouwen maar deze is
|
|||
|
|||
jongens ik ga een nieuw topic starten deze ga ik zo laten bedankt voor alle leuke reacties altijd fijn ;p
|