|
||||
|
||||
Whahaha, lach me kapot Ik word steeds bekender in de States
stomme Americanos. Rick, ja Ik was net te laat.. had bijna een setje zwarte E-codes te pakken. zal idd wel mooi staan alles zwart aan de voorkant. komt ooit nog wel es. |
|
||||
|
||||
Zal bouwen man Kom op he, waar is die Bob de Bouwer spirit nou !!! :P
|
|
||||
|
||||
geen zin en geen tijd.
|
|
||||
|
||||
Mooie Jetta hoor! Ik zou alleen die booskijker er weer afhalen!
|
||||
|
||||
die ligt allang in de container.
|
|
||||
|
||||
laatste foto in wintermode, zonder booskijker...
met zwarte Cuppers als wintervelgen. ergens volgende week komen de BBS-en weer uit de schuur Last edited by silverjetta : 26-02-2006 at 01:34. |
|
||||
|
||||
nice, maar toch ben ik niet weg van de Mattig grill..
ik heb hem vroeger ook gehad, maar een gewone logoloze vind ik toch mooier staan.. |
|
||||
|
||||
tsja, Ik heb de originele grille met logo en Jettalijst ook nog in de schuur liggen
mischien moet die gewoon terug komen? neig toch weer terug te komen naar een originele look.... alleen die Mattig grille heeft toen 2 jaar geleden een klein vermogen gekost..155 euro dus. Last edited by silverjetta : 26-02-2006 at 01:52. |
|
||||
|
||||
zoveel?? damn.. 3-4 jaar geleden niet meer dan een paar tientjes voor betaald
|
|
||||
|
||||
Yep, 155euro bij Golfparts in Stolwijk...
|
|
||||
|
||||
Quote:
dit niet iets voor je: http://cgi.ebay.de/Scheinwerfer-VW-...Qcmd ZViewItem ik had vorige maand vento lampen gewonnen (helaas nu alleen nog sofort kaufen), verzendkosten waren 12 euro, en ik had ze 4 dagen na aflopen van de bieding binnen (gelijk via internet bankieren overgemaakt) |
|
||||
|
||||
Ja Ik ken die advertentie, die staat regelmatig op E-bay.
een jongen van dat ''andere'' forum had ze besteld, en later bleek dat 2 bevestigingspunten niet helemaal 100% overeen kwamen met die van de originele VAG lampen. moet die lampen eens in het echt zien, op een meeting ofzo. schijnt wel gefixxt te zijn want ze zitten nu wel in zijn Jet. maar zeker een interessant aanbod. bedankt voor de info. |
|
||||
|
||||
de bbs-en zijn er goed op vooruit gegaan!!!
mooi heh zwarte koplampies...
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Ik dacht al waar blijf je Jens.... ja ik had toen die zwarte lampen van jouw moeten nemen.. wrijf het er nog maar ff in
|
|
||||
|
||||
Ik vind het helemaal niet erg hoor
|
|
||||
|
||||
Zal hem is even teurg in't licht zetten he
Mooie Jetta met echt DIKKE velgen he Kim Mss zien we elkaar dit jaar wel eens weer ?