|
||||
|
||||
Nu al, steeds gekker , hipsters, ik ben er de feestweek en ga lekker touren met vrienden, de roadtrip alleen al is een feest, en het Oostenrijkse landschap is fantastisch. Auto's zie ik altijd maar een dag, de rest zie ik wel op internet . Dronken mensen kijken is altijd erg leuk .
|
|
|||
|
|||
Quote:
1,25 voor benzine en dat is nog 1 van de duurdere daar ik ga er alleen heen van 2/9 mei |
|
|||
|
|||
Quote:
Die staat straks handenwrijvend de prijs op te voeren richting de €1.35 en dan voelt hij zich de grote Dagobert met z'n voor Oostenrijk astronomisch hoge brandstofprijzen. En Nederlanders lachen zich de ballen uit de broek. Nog een paar dagen werk, dan een paar dagen voorbereiding en 1 Mei die kant op.
|
|||
|
|||
Quote:
ja dat zag ik ook toen ik naar huis reed en 5 km verder er 10 cent nog afging |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is incl showtax |
|
||||
|
||||
Net definitief hotel geboekt
In Velden zelf dus ben eens benieuwd. Toevallig in de periode van 5 t/m 9 mei bijzondere dingen te doen? Wat zijn mooie hotspots voor rond te gaan touren? |
|
||||
|
||||
De bergpas naar Slovenië is echt prachtig!
|
|||
|
|||
Quote:
Klaas, ik dacht altijd dat ik toch binnen de definitie van normaal mens viel Maar qua kwaliteit en service zou ik deze GTI-schnitzel of dit restaurant afraden, vorig jaar met een groep daar wezen eten en die schnitzel is echt niet je van het........ Kan je beter naar de karawankenblick bijvoorbeeld voor een Grillteller
|
||||
|
||||
Bij ons nogtans erg lekker daar verleden jaar. Karaeankenblick natuurlijk jaarlijkse traditie
|
|
||||
|
||||
Zag net dat iemand vanmorgen aan was gekomen,
En meteen zn platen in beslag waren genomen.. Wielen staken te ver uit. |
|
||||
|
||||
Serieus ?
|
|
||||
|
||||
Yes.. Ze zijn nu stalen wielen aan het regelen ..
|
|
||||
|
||||
ik begrijp wel een beetje dat ze dit niet leuk vinden:
Last edited by Tjeerd : 25-04-2015 at 17:50. |
|
|||
|
|||
Heb je wel een Wsee om nooit te vergeten
|
||||
|
||||
Voor diegenen die eerst naar de Tuningworld Bodensee gaan en daarna door willen rijden naar de Wörthersee...
Wees verstandig en rij via Duitsland --> A96 richting Memmingen en dan door naar München --> Salzburg --> Villach. Via Oostenrijk (A14) Bregenz --> Bludenz is geen optie omdat daarna de Arlberg Tunnel afgesloten is tot 14 November wegens grote Revisie en verbouwingen. (volgende zomer trouwens precies hetzelfde voor deel 2 ). De omleiding voor personenauto's loopt via de Arlbergpas en kan veel vertraging en een flinke omweg opleveren. Ik ben zelf nu werkzaam in de Arlberg Tunnel dus vandaar even van mij deze info. ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Is hij aangehouden door de smaakpolitie?
|
|||
|
|||
Hahahahaha
|
||||
|
||||
donderdagnacht is het zover voor ons
ik zag inderdaad op FB dat de (smaak)politie al actief was. er rijdt blijkbaar een mobiel keuringsstation rond enzo ... twijfel nu even, is de minimale bodemvrijheid in oostenrijk nu 9 of 11cm? |
|
||||
|
||||
Gister veilig aangekomen in Worthersee:
|
||||
|
||||
Mooie Pics Rick !
|