|
|||
|
|||
Jep 14inch...
|
|
||||
|
||||
Zijn super geworden die wielen !!
Erg netjes werk..benieuwd hoe ze eronder gaan staan |
|
||||
|
||||
idd nette polo ook zeer vette rims
|
|
||||
|
||||
Hallo Mark, hoe zouden ze uitzien onder je nieuwe 75-er polo?
|
||||
|
||||
waar blijven die foto`s..?????
gr Polo-Power..
|
|||
|
|||
Foto's genoeg van de velgen en van de wagen maar nog geen foto's van beide in 1 geheel..
Heb andere beugels voor men remklauwen gehaald deze moeten er voor de 10e onder zitten. Dan is hij in asten dus te zien met velgen als alles goed gaat.. Naast de g40 heb ik vanaf morgen een 2e polo in men bezit uit 1975!! |
|
||||
|
||||
Is het de groene Polo van G60fahrer?
|
|
||||
|
||||
dan zien we ons in asten....
|
||||
|
||||
Quote:
Ja
|
||||
|
||||
Echt een super Polotje hoor, heb er ook nog aan gedacht om die te kopen, naja in ieder geval goed bekijken.
|
|
|||
|
|||
Polo rijd goed en dadelijk na een grondige opfris beurt nog veeeeel beter..
deze week ff wat onderhouds spullen bestellen en dan kan de hobby beginnen! Maar asten doen we met de g40 |
|
|||
|
|||
ff wat stof eraf blazen
Er is weer het een en ander gebeurt.. De bbs mahle velgen zijn de deur uit naar belgie toe, de wagen heeft 2 deuken opgelopen waarvan 1 mijn schuld en de ander de schuld van een vriend is... Dankzij die 2e deuk worden beide deuken gemaakt, bumpers opnieuw gespoten en de rest van al het kunstof De wagen is momenteel bij de spuiter en zal volgende week klaar zijn.. In de tussentijd heb ik weer eens een setje velgen van de zolder gehaald waar ik ooit aan was begonnen... De teardrops: Ik moet alleen nog de druppels spuiten en de banden erop. Dan is de g40 dadelijk weer helemaal terug in super staat!!! |
|
||||
|
||||
Heb je niks meer met de 75-er gedaan ?
|
|||
|
|||
Ja dat topic moet ik nog gaan starten..
Hij heeft een beurt gehad, en hij is goed afgesteld met een co meter. Dus hij loopt als een zonnetje!!! Omdat men g40 bij de spuiter is een week, gebruik ik deze week ff de polo 1 als vervoersmiddel Ik heb al wat plaatwerk verzameld voor de 75er, als de g40 terug is gaat hij naar binnen en wordt hij uit elkaar gehaald opgelapt en gespoten!! Dat wordt dus een aardig tijdje knutselen |
|
|||
|
|||
De polo is terug van de spuiter en weer strak in de lak
Tevens heb ik een velg al gespoten, maar een pens werk om die druppels af te plakken.... (joey suc6 ermee :P) hier wat plaatjes: |
|
||||
|
||||
Dat ziet er weer netjes uit joh!!! Lekker bezig zo!!
Succes!
|
|||
|
|||
zo ze zitten eronder..
|
|
|||
|
|||
Ik zeg mooi werk,zou alleen die wisser plat leggen.
|
||||
|
||||
Ziet er dik uit, vooral met die teardrops!
|
|
|||
|
|||
merci!
@patrick 86c: Hoe doe je die wisser plat leggen?? hij stopt altijd in het midden, als hij over een bepaald punt heen is.. |