|
|||
|
|||
Mooi geworden! Nu rustig alles weer opbouwen. Nog plannen met het motortje?
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit
|
|
||||
|
||||
Thnx! Motortje de kleine dingetjes, wat mooi maken, grondig poetsen. Voetpakking van de carb nog vervangen (denk dat hier iets niet goed zit). Kleppendeksel stralen en spuiten en distributiekap.
Op het bouwen verheug ik me het meest, nieuwe onderdelen monteren is altijd leuk toch! Het enige waar ik tegen op kijk is het hemeltje, bij de het vorige dak zat zo'n schitterend sunroof.. |
|
||||
|
||||
mooi project man, mocht je nog ronal velgen zoeken, neem even contact op met golf1onderdelen.com die heeft een setje in de verkoop!
hoop deze volgend meeting seizoen eens te spotten ergens
|
||||
|
||||
Een kleine update, eindelijk..
Nou vandaag ben ik naar de spuiter gegaan in vol goed moed, ik wilde de auto namelijk eindelijk ophalen. Helaas heb ik hem kopstijf laten staan. Want hetgeen waar ik niet tevreden over was, was maar de helft van behandeld. Dus alweer... ZATERDAG kon ik hem komen halen. Hij gaat zaterdag zowiezo mee, of het nu goed is of niet.. Ik heb niet stil gezeten, namelijk : Ik moest en zou hem hebben, ik heb er best wel wat voor moeten betalen. Maar helaas, een paardenhobby is duurder toch Via marktplaats gekocht, de claxon werkt! Ik heb hem eventjes gepoetst maar erg vies of verweerd was hij helemaal niet. Groetjes, Rick |
|
||||
|
||||
Nice ! heb er ook 1 en een niet complete bruine
|
||||
|
||||
Quote:
Nice, deze is gewoon zwart hoor haha. Ik wilde bijna eerst een spucknapf voor ik een mk1 wilde. |
|
|||
|
|||
Hoe staat het ermee?
|
|
||||
|
||||
Goedemiddag!
Na een lange tijd weer vorderingen. Ik heb heel lang moeten wachten voor mooi resultaat, maar het resultaat mag er zijn! Allereerst, ik ben 2 stangetjes kwijt voor het dak van de golf 1. Iemand toevallig nog iets over? Ik huur tegenwoordig een plaatsje in een loods. Gaat super. Tot nu toe alleen de spucknapf gemonteerd, en de wielkasten en onderkant in de bitak gezet. Groetjes! |
|
||||
|
||||
mooi, maar achterscherm is een beetje verbogen of niet?
|
||||
|
||||
Wat is er rechts van je uitlaat gebeurd?
|
|
||||
|
||||
Achterscherm is weer recht, geeeeen idee wat daar is gebeurd eigenlijk. Momenteel ben ik bezig aan mijn mk4. Iets met kapotte bak en DMF gaar. Zo'n beetje klaar met de golf 4. Komende tijd gelukkig weer wat meer tijd voor mijn golf 1.
Mvg, Rick Jongema |