|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
inderdaad ... dit kun je je hond toch niet aandoen ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je er dan mee???? O...f?ck nu lees ik de titel van deze thread...
|
||||
|
||||
He voor een Kabouter is ze best leuk..
|
||||
|
||||
@rene; sorry, mijn mannelijke gedeelte ging weer overheersen....
@de rest; ik vind d'r beter dan jorinde snol.... Vind d'r eigelijk wel knap.... |
|
||||
|
||||
jorinde vind ik juist heeeeeel knap en lekker en leuk...
maar smaken verschillen natuurlijk!
|
||||
|
||||
Quote:
Wel kreeg je een bult in je broek!! of spontane haargroei!
|
||||
|
||||
oh ja... en ik zou bijna vergeten dat ze ook heel kundig presenteert!! Vooral tijdens d'r grote beurt!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Jij durft ook echt ALLES aan IEDEREEN te vragen he, Knussie?!?!??!
|
||||
|
||||
Quote:
hehehehehe nee knussie (dies goed, houden we erin) dat kreeg ik niet.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk maar uit, straks begint ie (weer) over 3o's....
|
||||
|
||||
Quote:
Hee, wie begon er nou...
|
||||
|
||||
Quote:
Ohh ja mister invisible, hahaha denk het niet. een 3o is voor mij niet weggelegt..
|
||||
|
||||
ja meneer useless, kom eens tevoorschijn, wat verberg je??
|
|
||||
|
||||
Rico rules
|
|
||||
|
||||
inderdaad,....smaken verschillen!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
<Diepe zucht>...helaas ben ik, in tegenstelling tot anderen, niet de hele dag door in staat het forum te raadplegen, waardoor mijn opmerking als mosterd na de maaltijd komt (inmiddels gaat het over mevrouw Van der Vaart, die, en dat moet ik even zeggen, zó dom is dat ze én haar VWO heeft gehaald én een welgestelde voetballer aan de haak heeft geslagen, het eerste door haar hersens, het tweede door haar tieten (vermoed ik) te gebruiken...noem het maar dom, ik vind het knap slim) Maar daar gaat het wat mij betreft nu niet over. Mij gaat het nog even over jouw reaktie van eerder deze dag. Hoe kom je er bij dat discussiëren weinig zin heeft? Niets zo zinnig als een discussie, lijkt me, juist om even aan, en daar komt ie..zelfreflectie te doen. Als jij zegt dat dat geen zin heeft omdat men toch vasthoudt aan zijn of haar eigen gelijk, dan geef ik je voor één keer gelijk..het heeft geen zin om met dergelijke mensen een discussie aan te gaan. Kijk, ik heb niets tegen goede tegenargumenten, ik heb er ook voldoende gezien de afgelopen dagen, helaas kwamen die niet uit jouw koker. Oja, leg mij eens uit waarom ik in vredesnaam in Spa op naar je toe moet komen? Ben je dat zo gewend, dat mensen, als er iets aan de hand is, naar jou toe moeten komen? Nou, ga maar weer gezellig terug naar de veilige warmheid van Silvie en kornuiten. |
|
||||
|
||||
@scumbag, je kan mijn mening niet veranderen en ik die van jou niet en dat is mijn intensie ook niet. Daarom lijkt het mij zinvol om gewoon de discussie neer te leggen, het is leuk geweest en ik heb ervan genoten. Ik respecteer jou mening als jij die van mij ook respecteert. En nee ik ben niet gewend dat mensen met problemen naar me toe komen maar we zouden er wel even over kunnen praten, een discussie onder 4 ogen is en blijft het beste, dan heb je gelijk een gezichts uitdrukking erbij en vat je of ik het niet gelijk verkeerd op....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het forum raadplegen... Jij lijkt me juist iemand die alles al (beter) weet... Maar dat vind ik nu niet een reden om het forum te gebruiken om je ongezouten mening waar niemand op zit te wachten te luchten. Lever een bijdrage, of post wat VW-gerelateert... Of post minstens iets in die geest voor je een doelloze bijdrage gaat leveren. Ja ik ben ook gek op tulpen. Maar dat even tussendoor. Vind Silvie trouwens helemaal geen domme doos, en ze ziet er nog goed uit ook... Zo raar dat niemand haar leuk vindt, maar ze toch succes op tv heeft. En vind wat Sabine voorstelt toch iets wat ik zelf ook wel kan waarderen... Op het forum zit "iedereen" je als irritant en vervelend te bestempelen, hebben ze allemaal op- en aanmerkingen... En die komen ze je op een meeting niet vertellen... Beetje jammer. Blijkbaar weer zown kneus erbij.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |