|
||||
|
||||
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 23-06-2014 at 18:57. |
|
|||
|
|||
Quote:
Vraag ik mij af die bbs super rs hebben die dan geen grotere diameter? |
|
||||
|
||||
Zit ook met smart op onze top fotograaf crew member Herm te wachten met zijn gebruikelijke mooie foto's
|
||||
|
||||
Quote:
Is complete anders, die van Ron zijn in rennsport style opgemaakt, daar wordt dat al sinds de sixtees gedaan |
|
||||
|
||||
Mooie meeting op n goede locatie, was gezellig
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Wanneer worden die voorgesteld als nieuwe mods?
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Mijn pa heeft dit jaar ook weer even wat video beelden gemaakt de zondag. Als het goed is is het filmpje morgen klaar.
Is wel een totaal andere stijl als we gewend zijn van de meeste aftermovies maar hij zal wel in de smaak vallen denk ik.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Zo, ben nog stuk. Maandag weer meteen moeten werken. Zal van het weekend eens lekker alle foto's gaan bekijken. Bezoekers en crew bedankt voor de enorme sfeer!
|
|
||||
|
||||
Pfff ik ben nog aan het bijkomen
Was inderdaad ook voor ons een super weekend. Niet ontzettend druk, maar wel heel het weekend een super relaxed sfeertje. En daar heeft de crew maar weinig invloed op, bezoekers maken de sfeer! Dus bedankt daarvoor!! |
|
||||
|
||||
Was inderdaad weer een top weekend!
denk dat iedereen van de Crew wel super gaar is maar dat mag de pret niet drukken Zoals marc en ernst al opmerken: jullie maken de sfeer Thanks daarvoor! |
|
||||
|
||||
Eindelijk klaar met de foto's bewerken
Hier een paar voorbeelden, de rest staat hier Petpat Photography on Facebook Likes zijn altijd welkom |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zag meerdere mensen filmen idd
|
||||
|
||||
Pap heeft het filmpje klaar.
Volkswagen Corrado VR6 '92 Volkswagen Transporter 2.5 TDI 174PK '08 Last edited by René : 24-06-2014 at 18:09. |
|
||||
|
||||
Leuk! Maar weet nie of ullie mam er ook zo blij mee is, aangezien pa met de camera bijna in de endeldarm van de babes zat..
|
|
||||
|
||||
Die oranje teddy's van die dames: trek dan ook hakken aan (ik snap dat dat niet handig is op gras), maar zoals op de foto hierboven kan ik het weinig plezierend voor de ogen vinden...
|
||||
|
||||
Wederom een super weekend gehad!
Voor mij toch elk jaar weer iets waar ik naar uit kijk (en dan spreek ik ook voor de rest van de groep). Organisatie was weer goed voor elkaar en de sfeer was ook erg relaxed! Tot volgend jaar