|
|||
|
|||
@nico45: dank u!
|
|
||||
|
||||
Maar wel leuk, als je ze ooit eens tegenkomt zou ik ze meepakken!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dat zal ik zeker gaan doen, maar ben bang dat het niet zo makkelijk gaat worden.. |
|
|||
|
|||
Nou mensen na lange tijd weer een update van deze kant..
De bbs rennsport velgen waren uit elkaar gedraaid en ik heb de harten en het velgenbed laten stralen en opnieuw laten spuiten. Velgenbed is hoogglans zwart geworden ( makkelijker met schoonmaken ) en de harten zijn weer in het bbs goud gespoten.... Ook is de golf 1 cabrio verkocht aan mijn collega van het werk ( bbs rs natuurlijk eronder weg geschroeft en zelf gehouden ) .... Ik kon maar niet wennen aan het cabrio gevoel en heb dus een dichte golf 1 weer gekocht! Hier zal ik binnenkort foto's van posten.... Ook al een schroefset gekocht die binnenkort eronder gaat.... |
|
|||
|
|||
Hierbij mijn nieuwe aanwinst..
Golf 1 uit 1977 in panamabruin.. Originele Nederlander! Binnenkort schroefset rn bbs rs velgen eronder. |
|
||||
|
||||
Heb hem ook op volksdub gezien, puik wagentje!
|
|
||||
|
||||
Blijven toch de mooiste met stalen bumpers, superkleur ook.
|
|||
|
|||
Bedankt barn en Rinus! Ben er ook zeer content mee.. Ging mij om origineel nl en een onverprutste golf 1 met kleine achterlichten en stalen bumpers..
|
|
|||
|
|||
Nou, da's dan goed gelukt!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Haha ja dat klopt Niels! |
|
|||
|
|||
Vandaag met Jeffrey naar WKND geweest, gezien het weer dusdanig slecht was zijn we weer optijd terug gegaan. Eenmaal in Twente aangekomen hebben ik een rondje mee gereden in Jeffrey zijn mega dikke MK1. Uiteraard even een paar foto's geschoten van dit juweeltje.
Hierbij de foto's Jeffrey: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. |
|
||||
|
||||
Whauuuw! gaaf exemplaar!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dank je wel romar! |
|
|||
|
|||
Mooie foto's van een mooie wagen.
Velgen zijn ook echt top geworden. |
|
|||
|
|||
@DeGolf1: thanks!! De velgen die eronder zitten zijn bbs e50, dit setje heb ik pas geleden gekocht. De bbs e75 die ik in mijn topic heb staan en zou gaan opknappen liggen momenteel opgeslagen! Wat ik daarmee ga doen ben ik nog niet helemaal over uit..
|
|
||||
|
||||
Heel leuke golf 1! Prachtig kleurtje en interieur
|
|
|||
|
|||
Dank je wel Knarfmk1