|
||||
|
||||
Op basis waarvan selecteren jullie?
Zie namelijk nergens een mogelijkheid voor uploaden van een foto! Denk dat me dit 'speciaal thema' weer wat extra uurtjes in de garage gaat kosten EDIT: Wanneer kunnen we de betalingsbevestigingen verwachten per e-mail?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI Last edited by T.C.Z.L : 06-05-2014 at 20:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
We gaan eerst de aanmeldingen verzamelen en op basis van het aantal gaan we bekijken of we gaan selecteren op basis van de auto. We vragen nu niet om een foto, maar als de aanmeldingen zo goed door blijven lopen als dat ze nu doen dan zullen we daar niet onderuit komen. Betalingsbevestigingen komen binnenkort, we houden jullie op de hoogte!
|
||||
|
||||
De voorbereidingen zijn in volle gang! We zijn met wat leuke dingen bezig (hierover snel meer!) en ook de aanmeldingen voor de Dubs & Chicks komen volop binnen. Dit neemt echter niet weg dat we nog altijd meer dames zoeken dus meld je aan! Ook op de camping hebben we nog plaatsen beschikbaar dus aanmelden maar!
|
||||
|
||||
Gisteren een mannetje of 10 opgegeven, dus wij zijn er ook weer bij!
|
||||
|
||||
Als ik men platen tegen dan heb....
Dan zal ik zeker op zondag komen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Op de homepage van www.vw-wobshop.nl even een volksdub flayer geplaatst.
|
|
||||
|
||||
Speaking of flyers... Als er nog mensen flyers van hun bedrijf of meeting in de goodie-bag willen hebben. Of iets anders leuks hebben voor erin. Stuur mij even een PB-tje
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Theo!
|
||||
|
||||
Graag gedaan.
|
|
||||
|
||||
Kom hem ruiken, zien & voelen op VolksDub 2014, de nieuwe Golf 7 R! Hij staat bij ons op het terrein!
Mogelijk gemaakt door: De camping-inschrijving sluit binnenkort. Zorg dat je ingeschreven staat! http://www.volksdub.nl/index.php/registration
|
||||
|
||||
We hebben een bijzondere catering-gelegenheid dit jaar; De DAKAR-catering truck van Gerard de Rooij!
Mede mogelijk gemaakt door Van der Vleuten Catering
|
||||
|
||||
Gaaf!
|
||||
|
||||
Kijk Arena heeft toegezegd zie ik. Kreeg van de magazijn man in Venray al de vraag wat ik allemaal van Volksdub wist. Haha
|
||||
|
||||
Nog even extra onder de aandacht!
|
||||
|
||||
Ziet er naar uit dat ik het ook allemaal ga halen op het stukje terug na de spuiter toe na.
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
||||
|
||||
Moet alleen nog een tent scoren en anders oldschool slaapzak naast de MK1
|
||||
|
||||
Na dat noodweer van vorig jaar zou ik dat niet durven riskeren
|
||||
|
||||
Geen idee maar dat is natuurlijk ook nie de bedoeling zou lidl of zo iets in de gaten houden voor zo'n one night tent nog even los van de MK1 die houd ook niet van buien