|
||||
|
||||
Een klapband is meestal het gevolg van wangschade (die eerder is opgelopen). Dus is een stoeprandje oid gepakt waarbij een canvas beschadiging is opgelopen. Meestal te herkennen aan een bobbeltje in de wang.
Als je een klapband krijgt zijn er maar weinig die de auto nog op de weghouden. Dus daarvoor hoef je je niet te schamen
|
|||
|
|||
Aah oké zo op de foto ziet het er nog al griezelig uit
|
||||
|
||||
Nou... Koppelingskabel geknapt... Lekker als alles mee zit toch? :P
|
||||
|
||||
Nog steeds niet aan toe gekomen om de grote update te doen, dus hierbij een kleine sneak peak ofzo :P
|
||||
|
||||
Hierbij de 'grote' update die ik had beloofd, een beetje laat maar hij is er toch gekomen :P
Nieuwe achteras De daklijsten vervangen (eerst even lol gehad) :P Verassend schoon onder de daklijsten Toen overgegaan met het vervangen van de achterraam en sticker Vervolgens eindelijk weer originele GTI grill gemonteerd Vervolgens kwam het leukste stuk, geen beschrijving nodig toch? :P Toen werd het hoog tijd om alles te vervangen(Stuurhuis, subframe, RV fusee en fuseekogel, draagarmen en last but not least de schroefset) Meteen de auto ook verlaagd (donkere koplampen waren tijdelijk) Vervolgens de radiator vervangen en de auto grondig schoongemaakt Maar toen ging het verlagingsvirus knagen en heb ik de auto op de laagste stand van de schroefset gezet en wat foto's gemaakt met een maat En hier nog een snelle foto van wat er nog komen gaat
|
|||
|
|||
netjes!
maar zit er geen stabilisatorstang in je achteras? |
|
||||
|
||||
Dat weet ik zo even niet, hoe ziet die stabilisatorstang van de achteras eruit?
Ik weet wel dat de subframe een stabistang had maar wist niet dat de achteras een heeft.
|
|||
|
|||
das een ronde staaf die van links naar rechts loopt in je achteras (zou je op de foto in je post moeten zien zitten als hij er in zou zitten) en in het midden van de as zit een stuk rubber waar hij door heen loopt.
|
|
||||
|
||||
Knap zo !
|
||||
|
||||
Te koop staan?
|
|
||||
|
||||
Jammer van de stabilisatorstang. Als ik de auto lang genoeg houdt wordt dat opgelost.
Quote:
Ja, hij staat te koop. Maar kan pas vanaf midden tot eind volgende week worden bekeken aangezien ik toch wel eerst zelf de stickers geplaatst wil hebben :P Bij verdere interesse in de auto PB.
|
||||
|
||||
Jammer dat je hem weg doet
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou hem graag houden maar na de stickers is er in principe niks meer wat ik nog kan doen en is de auto naar mijn mening zo goed als af en ben ik wel toe aan iets anders.
|
||||
|
||||
Inmiddels originele 84er GTI embleempjes in de zijschermen gestoken en een originele voorbumper gemonteerd. Van het weekend hopelijk de sticker erop en dan ben ik klaar met de auto denk ik
|
||||
|
||||
Bijna klaar
|
||||
|
||||
Ik vind het wel jammer en hoop niet dat je er spijt van krijgt maar ja het is jouw auto.
Ik heb er eerder ook 2 gehad en kocht ze toen voor rond de 1000 euro maar als je kijkt wat ze er nu voor vragen.......
|
||||
|
||||
De waarde van zulke GTI's, en vooral van voor Juli 84, schiet omhoog en zal blijven stijgen denk ik
|
||||
|
||||
Het is op zich wel mooi maar vind het toch wel een hoop geld wat er voor gevraagd word maar ja ze worden zeldzaam natuurlijk
|
||||
|
||||
Nooit eerder mijn auto van buiten gehoort, klinkt toch wel lekker hoor :p
https://youtu.be/uDiebslT0kw
|
|||
|
|||
Quote:
Let wel: kloppende. Bij jou klopt om te beginnen de achterkant niet en de achteras is ook geen gti as, om maar iets te noemen , een niet origineel dakraam is ook in zekere mate een minder waarde. origi nl is dan vaak ook nog een meerwaarde Maargoed ze worden meer waard ja |