|
||||
|
||||
Precies Ron, klopt als een bus.
|
|
||||
|
||||
Quote:
M.b.t. dat vorkje bedoel je dus ook Corrado G60? En ja, ik wil graag 5x100 gaan gebruiken, wat een plus onderstel inhoudt weet ik zo niet. Thanks in ieder geval! Ben al op zoek naar G60 fusee's. To be continued
|
||||
|
||||
Je kan ook je bekrachtiger veranderen.
Golf4 bekrachtiger ----> MK1 Of verlengen heb het beide al een keer gedaan. Golf2 16V bekrachtiger ----> MK1
|
||||
|
||||
Quote:
Zie de post van style. Ja corrado g60 heeft ook zo'n vorkje. Plus onderstel is het 5x100 onderstel van de golf3 en corrado. Staat wat breeder t.o.v. een g60 onderstel. @style: Met aansluiting naar pedalenbox boedoelde ik eigenlijk ook de bekrachtiger Maar met de foto,s word het iig duidelijk voor wouter wat ik bedoelde.
History Vw Jetta 1.8 '88 Vw Corrado g60 '89 Vw Golf mk3 1.8 '92 Vw Golf mk3 Vr6 '94 Vw Caddy 1 1.6d '90 Huidig Vw golf mk2 2.8 '91 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=99464 Last edited by rondekker1983 : 16-02-2014 at 15:49. |
|
||||
|
||||
Oké, nog even een vraagje:
Als ik een dwarsbalk van een Corrado of Passat VR6 ga gebruiken, kan ik de radiator van de Golf 3 dan nog gebruiken? Of komt dat niet uit? Wat betreft de ophanging en hoofdremcilinder is het mij nu wel duidelijk, super! Achteras, brandstoftank + leidingen is het probleem niet, dempers van de uitlaat aanpassen zodat die er in kunnen hangen, schakelmechanisme erin, kabelboom erin prikken, alleen de tellerbak dan nog ombouwen en de kabel van een 1.3 erin prikken. Nu het geld nog.
|
||||
|
||||
Golf 3 radiateur is te hoog volgens mij.
De juiste van een passat 35i vr6 nemen, 320mm hoog. |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt op het lijstje! Slangen van de 3 zijn wel te gebruiken, of moet ik die ook van de Passat gebruiken? Golf is inmiddels geschorst, slopen gaat binnenkort beginnen! Setje G60 fusee's is ook gevonden, zodra ik wat progressie gemaakt heb zal ik dit in mijn projecttopic bijwerken.
|
||||
|
||||
Slangen passen sowieso, radiateur ben ik niet 100% zeker van of die te hoog is.
|
|
||||
|
||||
Ja let wel goed op de hoogte bij een passat radiateur, die van mij was 360 mm hoog.
Blijkbaar zijn er meerdere types.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Is eventueel een optie, denk dat ik het liever eerst met een Passat radiateur probeer. Heb er al eentje gevonden, hoop dat hier ook de dubbele vin op zit!
|
||||
|
||||
Ik bump deze weer even Deze keer vraagje met betrekking tot de fusee's. Heb nu Golf 2 G60 fusee's gekocht, en daar wil ik mijn VR6 naven in hebben, zodat ik met de Golf 2 spoorbreedte kan blijven rijden, evenals met mijn VR6 remmen en velgen.
Past mijn VR6 naaf zo in de G60 fusee? Welke lagers heb ik nodig, G60 of VR6?
|
|||
|
|||
Vr6 lagers zover ik weet , ivm de dikte van de astap
Remmen meteen van een tt erop knallen 312 mm. |
|
|||
|
|||
Ombouw stelt weinig voor ( heb mijn mk2 in december omgebouwd )
Met: Subframe,Draagarmen,Fusees,Remmen,Stuurhuis,Schroe fset ennzz van de MK3 Frontbalk Corrado VR6 Radiateur Corrado VR6 ( mk3 rad past niet ) Koelslangen vanaf radiateur naar blok Corrado VR6 Kabelboom en zekeringkast van 91er MK2 Verder past alles van de MK3 Verder, krukaspoullie af laten draaien en deukje slaan in chassisbalk Tank en pomp kan je laten voor wat het nu is ( mits het n GTi betreft ) Ik heb de achteras gelaten voor wat het was, alleen de wielnaven en schijven gewisseld ivm 5 gaats onderstel |