|
View Poll Results: Kom je ook met je Type 3 ? | |||
Ja tuurlijk kom ik .. ik zet mijn naam in de lijst | 8 | 38.10% | |
Nee ik kan helaas niet | 5 | 23.81% | |
Weet het nog niet | 8 | 38.10% | |
Voters: 21. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier hetzelfde verhaal! Als ik nog terug kom in nederland dan kom ik hem in september halen! |
|
||||
|
||||
Ik zeg maar niks...
Positief denken!! :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
ontvang ik em niet dan als ik met de kever kom?
|
||||
|
||||
Quote:
Neem je toch je kenteken mee voor bewijs :biggrin: |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat het voor de zuiderlingen dan toch een keuze maken is.
Op 4 september is er ook een meeting in Belgie.
|
||||
|
||||
Welke meeting is er dan?
|
|
||||
|
||||
hiero me....ik kom wel maar niet met de fastback....ben nog ff bezig namelijk en had de laatste tijd ook veeeeeeel andere dingen te doen...maar ik kom wel natuurlijk...en editie twee kom ik zekers met de fast...
|
|
||||
|
||||
ZOTTEGEM is op 4 september. Dit is eigenlijk wel een behoorlijke kwaliteitsmeeting.
Ik denk dat het die gaat worden. Maybe next time !
|
|||
|
|||
Zoals sabine al zei kan ik niet met mijn notch komen hij is nog steeds niet af.
als ik geen dienst heb die dag dan kan ik wel met sabien mee komen maar ik moet mijn werk rooster nog even afwachten helaas
|
||||
|
||||
Quote:
En die ander 25 man die zouden komen, gaan die ook daarheen? |
|
|||
|
|||
1 = mycha, 64 notch
2 = Boxer, 71 variant 3 = Sabine bug, 63 notch 4 = Hanz, 68 ponton 5 = Peter, 67 variant 6 = Evilernst 73 variant 7 = Kammetje 67 TL 8 = Bughead 71 TL 9 = Bughead/.....? 72 ponton das een mooi lijstje, ook allemaal aanwezig op AirMere!?! |
|
||||
|
||||
Quote:
Echt niet... Waarom staat Gert niet in de lijst, heeft nu toch ook een type 3? En Miss G? |
|
||||
|
||||
Quote:
Gert kotm zeker, is bijna bij hem thuis |
|
|||
|
|||
il ga hier zeker tijd voor vrijmaken,alleen niet met de type3 want de automaatbak is een soort van dood,maar wel luchtgekoeld met een t2a westie uit 69
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Rico]1 = mycha, 64 notch
2 = Boxer, 71 variant 3 = Sabine bug, 63 notch 4 = Hanz, 68 ponton 5 = Peter, 67 variant 6 = Evilernst 73 variant 7 = Kammetje 67 TL 8 = Bughead 71 TL 9 = Bughead/.....? 72 ponton 10 = Henny 68 TL
|
||||
|
||||
welke tijd gaat het ongeveer worden zo rond een uur of een verzamelen ??
|
||||
|
||||
Jongens en meisjes, ik zal alleen aanwezig zijn met de 751 Fastback.. de gele Ponton heb ik laatst ingeruild en is niet meer in mijn bezit. Zeer jammer zou je denken, is stiekum ook wel een beetje en ik heb hem zelfs ingeruild tegen een niet-luchtgekoelde auto. Het is wel een klassiekertje uit 1968
|
||||
|
||||
as. zondag is het zover...... :)
ik ben net terug uit italie........en ben er klaar voor:
AS. ZONDAG TYPE3 MEETING Goirle Mc. Donalds +/- 12.00 - 13.00 :biggrin: Seeya al Mycha
|
||||
|
||||
mmmm vari is er mee gekapt vandaag :frown:
ff kijken dat ie voor zondag weer rijdt, anders kom ik met de New Beetle (sorry...) Mag ik dan wel een sticker..... plies? |