|
||||
|
||||
Jammer dat de witte velgen eronder weg zijn, dat maakte hem echt af
|
|||
|
|||
Persoonlijk vond ik die ook mooier staan.
Maar het is een kwestie van smaak. |
|
||||
|
||||
Weekje geleden ofzo gespot bij de mC in drachten. Ziet er goed uit. Ben wel weg van hoe die nu is.
|
|
||||
|
||||
Meningen verschillen over de wielen lees ik, maar vindt deze velgen mooier vallen dan de Replica BBS'en
Na het meeting seizoen worden de kasten achter gerold, en komen er achter 25mm adapters tussen inplaats van de 20 mm. Ook worden de voor- en achterbumper gespoten, als mijn studentenbudget het toelaat. En als ik genoeg kan sparen, komen er ook 2 cilinders bij Om dit financieel mogelijk te maken, schors ik de auto na het meetingseizoen en komtie lekker warm in het hok te staan
|
||||
|
||||
Misschien de velgen wit spuiten, zou mooi zijn denk ik. Je kan het ook met plastidip doen, kan het er weer vanaf.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht precies hetzelfde een pagina terug. Stance op touaregs is beter maar witte velgjes stonden wel erg goed
|
||||
|
||||
witte velgen idd.... wit plastidippen, al vond ik de BBS vetter staan
|
||||
|
||||
Update
Deze morgen nog even plakken, OEM USA
|
||||
|
||||
Nette US mk. 3
|
||||
|
||||
Op je 1 na laatste foto zitter er al weer andere velgen onder ik kan het nu ff niet meer bijbenen
|
||||
|
||||
Olderverskroeienst dikke Mk3 kerel !
|
||||
|
||||
Quote:
In de US heeft hij nooit rabbit geheten. Dit is een Belgisch of Oostenrijks logo waar de rabbit een uitvoering was.
|
||||
|
||||
Hij word wel steeds fraaier !
|
||||
|
||||
Thanks voor de complimenten, en Jaap bedankt voor de info. Heb het logo hoogstwaarschijnlijk al verkocht, komt op een VRT uit de buurt
Vandaag even naar Heerde gehobbeld Volgende week nog even naar VAG Treffen en een fotoshoot en dan gaatie het hok in!
|
||||
|
||||
Nog een paar plaatjes tegengekomen
|
||||
|
||||
Wat is het hier stoffig!
Inmiddels 26 auto's verder Heb niet van alle auto's foto's, maar deze waren een foto waard. En m'n laatste aanwinst, waar inmiddels al het één en ander aan veranderd is. De RH velgen zijn verkocht, liggen nieuwe velgen klaar. Maar voordat ik deze monteer moet er nog iets anders gemonteerd worden op de fusees Origineel Nederlands casco, lag een PF in maar nu een PG Plannen? Zeker! - Nieuwe APK (verlopen in 2016) - Recaro interieur vinden/plaatsen - Motor opfrissen - Originele achterbumper plaatsen zonder trekhaak - Schroefset monteren (zit er inmiddels onder) - Achterkant voorzien van logo's - G60 lijsten plaatsen Vast nog meer dingen die gaan gebeuren, maar dat komt vanzelf voorbij
|
||||
|
||||
Er zijn al een aantal fraaie auto's de revue gepasseerd ondertussen !!
En dit gaat ook weer een fraai exemplaar worden gok ik Maar die donkergrijze Mk2 op Compo's....damn wat een fraaie verschijning !
|
||||
|
||||
ziet er idd mooi uit dat wagenpark. De nieuwe aanwinst trouwens ook
|
||||
|
||||
Quote:
Achteraf niet weg moeten doen, maar ik overweeg een auto toch te verkopen als ik het juiste bedrag er voor krijg Deze week komen de banden binnen voor de nieuwe velgjes.