|
||||
|
||||
strak bril dasch.
helaas alles is al leeg geroofd!
|
||||
|
||||
Hey Tinus,stoere fotoos daar zo in de bossen,wel balen van je tiep 3!
|
|
||||
|
||||
Quote:
hey wout is idd bizar. de ponton ook.kan ik weer niet met mn bus verder :frown:
|
||||
|
||||
GDDMME man!!! Mooi pokke!!! Wel fijn dat jullie zelf niks hebben, maar t blijft toch klote... Succes man!! Als je auto weer thuis is, kom ik wel ff een keer kijken!
|
||||
|
||||
Quote:
is goed gozer! we zaten met zn vieren in de ponton! Githa zat met haar been vast onder de stoel!naar gat in haar been. dat is wat minder! langs komen mag altijd weet je! hoiii
|
||||
|
||||
Thee-ring! Heb je die rukker nog gevraagd waarom hij zo hard remde?
Zo ja, vóór of nadat je hem sloeg! Zwaar k"t voor jullie! Greetz Ron
|
||||
|
||||
iedereen die nog onderdelen heeft voor een rechter voorkant oud type ponton mag me altijd ff mailen.
Shit man...... das echt klote :frown: ik hoop dat de onderdelen nog een beetje oke zijn mocht je onderdelen nodig hebben: Gebruikte schermen, nos binnenschermen L + R, Nos frontpaneel, gebruikte kofferklep, nos bumpers, nos overriders, nos bumpersteunen.............heb ik liggen Sterkte, zelf niks? mycha
|
||||
|
||||
echt klote voor je man!
hier biedt iemand onderdelen aan: http://www.volksforum.com/forum/sho...80750post180750 |
|
||||
|
||||
Quote:
hahahaha.hey ron nee ik heb hem niet op zijn bek getimmerd! :biggrin: al had ik dat graag willen doen ja! maar ja. ik had net de motor af gesteld,en was aan het testen.hij hield namelijk in boven de 110 km per uur. ik reed op de weg waar ik 90 mocht 130(om te testen) hij liep perfect. ik kwam toen bij de zweed achter op rijden. waarschijnlijk heeft hij gedacht ik zal hem eens een lesje leren,en op de kruising vol op de rem gaan. dat had ik natuurlijk niet verwacht en ging nat. hij deed het de lul,maar ik ben in principe fout. er zijn wel foto's van de situatie,dus de verzekering moet het uit vechten. maar waarschijnlijk haal ik er helemaal niks van! :frown: :frown: :frown:
|
||||
|
||||
Quote:
hey myscha zelf zijn we ok! over 2 weken is de ponton weer in nederland. dan kan ik de schade op maken. het moet wel een beetje low budget natuurlijk. maar hoe meer info hoe beter. ik zal je tegen die tijd bellen. greeetzzz martijn.
|
||||
|
||||
heb een gebruikt rechter scherm wel met tankdop maar voor het oude type.
Ben je niet all-risk verzekerd? |
|
||||
|
||||
Quote:
ok! wat moet ie kosten? die zoek ik preciess. je mag me ook ff mailen. greetzzz
|
||||
|
||||
ff weer een paar plaatjes hoor!
we hebben ook erg leuke dingen mee gemaakt!hahaha ik krijg veel steun van mensen die nog onderdelen hebben! thnxx. alle foto's staan nu op www.aircooled.nl bij shows pictures. veel plezier met kijken.
|
||||
|
||||
sohee mooie foto's van zo te zien een mooie vakantie, op die ene na waar ook ik van zeg balen....uiteraard, ik hoop wel dat het weer goed gaat komen met die auto natuurlijk, succes met het herstellen....
ik heb helaas weinig blik liggen om je verder te helpen...
|
||||
|
||||
Inderdaad, hele mooie pikkies. Kippenvel als ik de foto van na het ongeluk zie, maar blik is te herstellen....
Belangrijker dat met jullie alles in orde is. Heb helaas ook geen blik liggen maar hou mijn ogen voor jullie open. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
met ons idd alles goed.en ik ben blij dat er nog wel het 1 en ander te vinden is! alleen bumpers zijn erg moeilijk volgens mij. :o maar als iemand nog wat weet,dan hoor ik dat graag. cheers.
|
||||
|
||||
damn, wat n lullige manier om je vakantie te eindigen. Vond t al zo dapper dat jullie met die mooie wagens zo'n end gingen karren, maar dan verwacht je helemaal niet dat t op zoiets banaals stukloopt.
Succes met t fixen!
|
||||
|
||||
Yo Martijn & Femke en Erwin & Githa... wel een goeie vakantie gehad dus he!
GVD mooi kl#te van het einde op die manier... maar verder echt MOOIE pics Martijn, moet wel weer super zijn geweest zie ik zo. We gaan elkaar snel weer spreken!
|
||||
|
||||
Yo!
Ook het keverpech.nl team is weer veilig thuis! Afgezien van het klote einde was het weer een toffe vakantie! Dit jaar zo'n 3600 km gereden en natuurlijk.......er ging weer eens wat kaput. - accu van 5 jaar oud gaf de geest; - remlichtschakelaar kapot (tijdelijk opgelost met losse schakkelaar in dashboard) - en wat wiellagers versleten ............. Viel dus best mee Inmiddels heb ik weer zo'n 100 foto's op mijn site gezet. Hier een voorproefje: Miss G on the road.......... Net als vorig jaar kleurde de lucht 's-avonds weer prachtig rood/paars Stoere gebouwen en dito wagens Stukkie racen No comment......... De sloperijen...bizar! |
|
||||
|
||||
Weer erg mooie foto´s Erwin!
Super... en wat een mooie sfeer daar in Zweden zeg. Ook daar zijn die ´wreckingyards´ erg wijs en weer heel anders als in Amerika... Ik kom al jullie (van jou en Martijn) foto´s binnenkort wel weer ff samen met Marieke bekijken. Deze is ook erg romantisch... net zo´n verliefd stelletje:
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 29-07-2005 at 14:18. |