|
|||
|
|||
Die op die site staat ziet er iets anders uit maar mischien is dat omdat het daar voor een ander type word afgebeeld. Die op jou plaatje staat is identiek aan die van mij. Wel vreemd, mischien de verkeerde opgestuurd of gewoon wel het zelfde alleen andere naam? Anyway auto ziet er goed uit zou alleen het oranje plastic uit je knipperlichten halen.
http://www.vwforum.nl/ftopict-22332.html |
|
||||
|
||||
deze foto heb ik van de site afgehaald, die bepaalde foto staat dan inderdaad wel bij de online shop, dan zul je even naar die link moeten gaan.
en ben er over aan `t denken om er donkere knipperlichten in te doen, zoals de zij knipperlichten... Last edited by Dubweiser : 15-07-2005 at 00:08. |
|
||||
|
||||
Mooie auto! Vooral omdat ie origineel en laag is.... ben ik wel een voorstander van. Bandjes zien er mooi uit om die 7j's.
|
|
||||
|
||||
Quote:
even over dat geluidje wat je hoort... wat hoor je precies voor geluid??? bij me vader pas terug ook schroefpoten gemonteerd en die hoorde ook steeds een geluidje... beetje van bonk bonk... ik even gekeken bleek dat die vreemde moer waar je speciaal gereedschap voor nodig heb bovenop de bovenste veerpoten een slag los zat... die met die 2 inkepingen voor de speciale dop bedoel ik... beide nog even aangetrokken en het geluid is weg...
|
|||
|
|||
Quote:
Bij mij geen geluiden hoor. Me berichtje is denk ik verkeerd overgekomen. Evengoed toch bedankt. Ga binnenkort ff checken of alles goed vast voordat het los trillt ofzoiets |
|
||||
|
||||
oh ok dan...
dacht dat ik eruit begreep dat je een geluidje had... gelukkig niet dus...