|
||||
|
||||
Zo ff een vraagje dan:
Wat koop hier dan aan auto? Is dit van onderen en overal total verrot, of heb je een rat-looker die nog wel rijdt e.d.: 66 Pick up. Barn find, very original inc original paint, excellent dropsides, load bed and side locker floor, good doors, perfect original dash. Needs some sill work. Easy project as all complete and running. £2300 = € 3400,-- benieuwd naar reacties
|
|||
|
|||
hehehehehehehe ....
reken voor dat bedrag op veel werk !!!!! **Needs some sill work** ... met andere woorden,de onderste 20 cm zal van de complete bus vervangen moeten worden !!! (binnen-enbuitendorpels,vloerdragers,kriksteunen,kniestukk en,accuplaatjes,enzovoorts ...) |
|
||||
|
||||
Ik kwam dit oude draadje tegen..........
Wat hebben we inmiddels een hoop voortschrijdend inzicht opgedaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Carlos heeft ooit -in de goede oude tijd- een samba'tje of 15 weggezet, zowel de 21- als 23raams uitvoering. Schijnen er nu een stuk of wat in resto te zijn die straks voor een 110K (21raams) of 115K (23raams) in de markt gezet gaan worden
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is dus al een veelvoud van de 50duizend Florijnen waar hier over gesproken werd, én we vinden het nu maar normaal deze prijzen. Idiote ontwikkeling, maar als ik er een graantje van kan meepikken doe ik net zo hard mee.
|
|||
|
|||
Op techno classica stonder er 3 boven de 120.000 geprijsd en allemaal verkocht (tenminste, dat is wat het bordje meldde)
|
||||
|
||||
Zaterdag bij VW classics in Someren geweest... stonden 2 samba's.. eentje voor bijna 80 (die was verkocht) en eentje voor 135, maar daar was ook al belangstelling voor.
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik mijn T4 Bus van de zaak en de Caddy 3 uit 2006 ook maar wegzet....