|
|||
|
|||
Quote:
Dat ben ik! Bedankt voor de foto! Echt mooie fotos maak je man |
|
||||
|
||||
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik was deze meeting helemaal vergeten. Maar gelukkig zijn er mooie foto's gemaakt.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom zie je een nieuwe auto gelijk als 1 vd bank? Zijn vaak ook mensen die met een oudere auto begonnen zijn en die nu zich kunnen veroorloven om een nieuwere auto te kunnen personaliseren. Ik kijk puur naar mezelf. Ben ook met een '91 er polo begonnen en rij nu ook een golf 5 gti. Zie dit meer als afgunst wat je zegt. Dit neemt niet weg dat ik nog steeds alles kan waarderen wat iemand maakt of rijdt. Als ik een golf 1/2 zie klem aan de grond brengt dit elke keer weer een glimlach op mijn gezicht Ben zelf niet geweest maar van vrienden begrepen dat dit een erg geslaagde meeting was
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij zijn ze in China niet geleverd. Is een zuid amerikaans model. Ik zag hem 's ochtends aan komen rijden en heb een snel snapshotje genomen, maar kon hem later tijdens het rondwandelen niet meer vinden. Gaaf ding:
|
||||
|
||||
Quote:
Hehehe. Bedankt Martijn! Tjaap, stond naderhand links achterin.
|
||||
|
||||
Leuke dag gehad!
We waren er precies om 10:00 uur, ik had me niet aangemeld, maar mocht gelijk binnen staan tot mijn grote verbazing! Dus dat was een leuk pluspunt. Binnen was het wederom top, de muziek, de sfeer, aankleding, de super lokatie en auto's helemaal perfect geregeld!! Buiten vond ik het iets minder als vorig jaar, de plek waar nu het eten stond is perfect om mooi auto's neer te zetten. Auto stonden dicht op elkaar en sommige stukken hoog onkruid/gras. (Denk dat ze meer auto's hadden verwacht) Meer dan 700 foto's gemaakt, morgen maar kijken of het wat is geworden (zonder statief) Ik vind de regeling van deurbeleid erg goed, maar denk dat dit altijd meningsverschil zal geven, smaken verschillen nu eenmaal. Ik had de helft wat buiten stond ook geweigerd
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 18-08-2013 at 08:59. |
|
||||
|
||||
oww die boxsterrrr
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is hem inderdaad! Ik heb de eigenaar nog even gesproken, hij stond inderdaad links achterin. Hij heeft de auto nieuw gekocht in China in 2005, en heeft hem later meegenomen naar Nederland. Erg leuk om het verhaal achter de auto te horen, vooral omdat het een relatief onbekend model is. Uiteraard was ik gister mijn fotocamera vergeten, vandaar dat ik benieuwd was of iemand nog een paar foto's had geschoten.
|
||||
|
||||
mijn excuses.. China dan...
|
||||
|
||||
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Leuke meeting, mooie auto's.
Een keer wat anders, met al die andere merken er tussen! Iemand toevallig foto's van/gezien van dat kleine hondje met dat grote VW logo om zn nek? |
|
||||
|
||||
zo...ook weer wat plaatjes online staan...
mijn persoonlijk favorietje was toch een japanner :-D maar d'r stond nog veel meer moois natuurlijk 8) oma verkocht lootjes voor dat mooie setje wielen.... :lol: stonden een paar heerlijke ouwe beemers....mooi!! gewoon lekker fout 8) en dat oude Japanse spul blijft toch ook mooi fans van marianne thieme waren er ook jonge fans....de toekomst! en bij zo'n oude beemer hoort dan... de rest is weer te bekijken op de volgende link: http://s205.photobucket.com/user/ca.../?sort=6&page=0
|
|||
|
|||
Quote:
Ik kon 't me nog herinneren van MIVW |
|
||||
|
||||
@ C@briodriver : U heeft een goeie smaak
|
|
||||
|
||||
@Tempel...thanks!
voor geïnteresseerden zijn originele foto's op groot formaat op aanvraag te verkrijgen
|
|||
|
|||
Hier dan ook maar wat plaatjes van mijn kant.
De rest (en groter formaat foto's) is hier te vinden : https://www.facebook.com/media/set/...=3&uploaded=113 Toen de show afgelopen was had ik nog de eer om wat plaatjes te schieten (en er mee te mogen rijden :mrgreen: , al was het alleen in de fabriek en op het terrein) van dit apparaat. Zeker niet de mooiste auto om te zien kwa afwerking, technisch natuurlijk wel behoorlijk apart.
|
||||
|
||||
Hier een preview van mijn foto's:
|
||||
|
||||
Mooie foto's Vincent.
|
||||
|
||||
Echt belachelijk hoeveel camber dit ding had:
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 18-08-2013 at 18:16. |