|
||||
|
||||
Lekker bezig!
|
|
|||
|
|||
zo.. hier de beloofde foto´s:
plek van de radiateur, en ik moet zeggen dat het er toch niet verkeerd uit ziet de motor is ook klaar, ligt er nu ook in alleen nog niet aangesloten, ben eerst bezig met de kabelboom te leggen. ook heb ik de aanzuigbuis voor de olie ingekort, is ook redelijk gelukt en ook heb ik de benzinetank/pomp aangepast zodat het gewoon in mijn kever tank gaat passen: en nu we toch weer het virus een beetje te pakken hadden.... : gr andrew |
|
|||
|
|||
en ik heb ook een ingekort carter aangeschaft, kost wat maar dan heb je ook wat:
|
|
||||
|
||||
Zo dat zijn nog eens updates
|
|
||||
|
||||
Prachtig
|
||||
|
||||
Zou je de brandstofpomp niet wat lager willen laten aanzuigen?
Heb het idee dat je nu niet het onderste uit de tank kunt halen.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zit net met het filter tegen de tank aan. Verder kan ik niet gaan want dan ben Ik bang dat deze vacuüm gaat trekken. Ik ga het straks zo proberen en dan Merken we het vanzelf. |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat de beste man zegt.. Ikzelf heb een bak van Subaru gears laten komen. (weliswaar voor een 2 liter STi JDM..) Overbrenging zo laten omzetten dat ik comfortabel op de snelweg in zijn 5 kan rijden.. Zuinig zaldie toch niet worde... Zal bij mij project eens een laatste stand van zaken foto posten.. Succes verder!
|
|||
|
|||
Quote:
ik ga het eerst proberen met een AT-bak. Mocht het niet naar behoren functioneren kan ik nog de investering doen. Ik hou van uitdagingen en dan is een suby-bak dat zeker alleen moet ik wel rekening houden met het financiele plaatje. |
|
|||
|
|||
Nog updates?
|
|||
|
|||
Quote:
vorderingen zijn er zeker, baal er alleen van dat ik geen foto's kan uploaden |
|
|||
|
|||
Dat is zeker jammer.
Kapotte camera of geen pc. Ben zeer benieuwd naar de vorderingen
|
|||
|
|||
nee, daar is niks mis mee hoor
kan niks uploaden omdat de galerij gesloten is.. |
|
|||
|
|||
Je kan via www.freebits.nl ook foto's uploaden
|
|||
|
|||
zo foto's maar ff geupload via freebits, thanks nog fastback!
het zijn er veel maar ik heb gehoord dat jullie dat hier helemaal niet zo erg vinden hier de foto's van de uitlaat, ligt op het moment bij de lasser: Rvs 304 buis materiaal: van 48.3 naar 60.3. Bedoeling dat ik aan 2 kanten een Demper ga monteren. PMPerformance heeft hier wel iets voor heb ik begrepen. Koelsysteem: wederom rvs met de maatvoering 33.7x1.6. Er wordt over verschillende afmetingen geroepen dus ga ik er wat tussenin zitten (van die minimeter zal het niet afhangen) nog van de kabelboom: de inlaat: en nog van de tank: Heb overal koperen leiding inwendig 6mm toegepast. Dit had ik nog liggen en dus zonde om niet te gebruiken. Er wordt 7/8mm gebruikt/geadviseerd maar ik verwacht met 6 niet echt problemen. en dat was het voorlopig weer ff! Last edited by Andrew Habraken : 28-09-2014 at 08:11. |
|
||||
|
||||
Netjes!
|
|||
|
|||
mooi man
|
|||
|
|||
Zijn erg mooie updates.
Hou hem in de gaten.
|
|||
|
|||
Erg gaaf project, kijk regelmatig ff naar de updates.
Ondanks dat ik niet zoveel met (omgebouwde) kevers en subaru's heb, vind ik t echt super wat je doet. Het is een zeer bijzondere auto, en het woord 'respect' is het eerste wat bij me opkomt hier. Ga zo door&succes!
|
||||
|
||||
Zeer nette vorderingen!
Je pakt het grondig en goed aan.