|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb zelf een '86er GTI gehad met KE-jetronic en katalysator en STK, 107 pk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is zeker wel de stationair schroef, de bout voor het CO af te stellen zit in de luchtweger! |
|
|||
|
|||
Quote:
Stationair schroef zit bij de haak waar je gaskabel in zit eehj Dit is de luchtschroef |
|
|||
|
|||
Quote:
Oke ja goed het zou natuurlijk wel kunnen. Maar in dit geval voor een EV motor is dat niet het geval, dus die kunnen we dan zowiezo uitsluiten |
|
|||
|
|||
Quote:
900 toeren per minuut moet het wezen dacht ik he ? Tussen de 900 en 1000 was ook goed. Maar weet je, het probleem met die k-jetronic is gewoon dat het oud is. Dus scheurtjes in leidinkjes niet goed werkende contactjes versleten onderdeeltjes, allemaal kleine dingetjes die er aan bij dragen dat jou wagen niet lekker stationair draait. En wil je het goed doen, dan moet eigenlijk het hele K-jetronic systeem gereviseerd worden, pompem slangen, vacuum leidingen warmdraai regelaar... En dan afstellen en dan zou het gewoon goed moeten wezen. Anders blijft het altijd gokken en uitsluiten, en wachten tot het volgende probleem komt |
|
|||
|
|||
Sorry dat het ff duurde, maar er kwam een noodgeval tussendoor
Hier de foto's De rood omcircelde stekkertjes lopen via de kabel circel 3 in het midden via je schutbord in de motor ruimte richting de hoofd kabelboom. Dus ik zou in de hoek waar die kabel de kabelboom in gaat eens zoekken. Hier zoekken! Overzich van mijn motor ruimte. Hopelijk heb ik je iets opweg kunnen helpen. |
|
|||
|
|||
En hoe staat het nu met je golfje ?
Heb je iets gehad aan mijn foto's ? Grtz, Ramon |
|
||||
|
||||
Ik heb de stekker helaas nog niet kunnen vinden.. Beetje vreemd!
Trouwens, dit gebeurt me nu iedere keer als ik een stukje wat harder heb gereden (>160)
|
||||
|
||||
Heb je de benzine filters eens vernieuwt?
|
|
||||
|
||||
Keering van de tussenas niet ernaast liggen ? Dan gaat hij ook slecht lopen..Laatst ook nog bij een 2H gehad en gemaakt en liep perfect erna.
|
|
|||
|
|||
nee heren, dat stekkertje ontbreekt daarom loopt tie slecht !
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zoek eens in die kabelboom, want dat stekkertje hoort er wel te zitten, ik denk ook dat het ontbreken ervan de problemen bij jou golf veroorzaken. |
|
||||
|
||||
Op die foto van RamonR zie je die kabels met die stekker uit de kabelboom komen aan de zij kant. Dus dat zou ook zo bij jou moeten zijn, zo niet hebben ze met die kabelboom gerommeld, en of een hele andere kabel boom er op gezet.
Want bij die kvs temperatuur sensor voren op het blok, is ook al gerommeld met tape boven op die sensor |
|
||||
|
||||
De hele kabelboom is één grote bende. Overal tape, slechte 'nieuwe' verbindingen, kapotte draden/stekkers, etc. Kan de stekker op de foto van RamonR helemaal niet vinden, is gewoon niet aanwezig in mijn auto.
@Gino nee heb de filters nog niet vervangen, is misschien ook wel een goed plan! @MK2-VRT waar zit dat eigenlijk?
|
|||
|
|||
Quote:
Versnellingsbak, maar dat lijkt me niet. Ik zou dat kabelboompje eens bekijken, maak er eens een foto van voor op het forum. Maar ik zag ook dat de stekker van de thermotijdschakelaar aan elkaar zat getaped. Weet je misschien wat de voorige eigenaar er allemaal mee gedaan heeft ? |
|
||||
|
||||
Zal na het werk wel even wat foto's maken en uploaden!
En nee geen idee wat hij ermee gedaan heeft. Ik verwijt hem niks, maar netjes is de kabelboom niet.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben benieuwd naar de foto's |