![]() |
|
||||
|
||||
![]() zonde snik snik
leef met je me. je mag don wel een tongzoen geven. Super dat er zulke mensen bestaan!!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() (maar ik ben het wel helemaal met je eens, hoor, Hans! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmmm, ik hoopte eigenlijk dat ik er met een paar kratjes jupiler vanaf zou zijn...
|
||||
|
||||
![]() mm goed om te weten idd, dat ik de regelaar af moet stellen, heb hem niet heel ver naar beneden gegooid, maar hij remt nu al veel beter!
|
|||
|
|||
![]() zit die regelaar er wel bij een 1.6 cabrio uit 83? en waar zit die dan?
(sorry voor de offtopic) |
|
||||
|
||||
![]() moet je even kijken zit bij achteras.... derby heeft het niet volgens mij (berend) tenminste de rode derby 1 die ik uitelkaar geschroefd heb had het niet eronder zitten....
|
|
||||
|
||||
![]() Rene zegt:
Quote:
Pas maar op Rene, want ik garandeer je dat het een keer fout gaat.
Power is nothing without the "d" betweens the W and the E... Last edited by WilliamF : 23-06-2005 at 21:14. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij is gekeurd tot september.... daarna zal ie niet meer goedgekeurd worden... kheb dus kans tot september ![]() we zien wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou je, als ie toch los mag wil ik natuurlijk best ff helpen hoor, ik heb tenslotte ervaring...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sow zwaar klotenverhaal :frown:
Ben zelf ook eens over zo'n mooie heuvel geknald, in Stadskanaal :o triangel krom, aandrijfas stuk, velg aan poeier en bandje stuk :frown: Waar was DON toen? :p ![]() Nee echt, Don is hier de held in t verhaal ![]() Bij mij was t m'n zwager: Ik vanuit Amsterdam dezelfde middag om 14.00 gebeld met hem... Auto was al weer klaar en t koste me niet eens zo veel ![]() Mooi dat er nog mensen zijn die anderen ECHT uit de brand willen en kunnen helpen ![]() TOPPIE |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sponze® verlaat 't forum geruisloos via de achterdeur :o Voor de wiseguys: VERLATEN is NIET binnenkomen :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Wel super van Don dat dat mag! Daar heb ik nou echt respect voor. Dat soort mensen kom je ook maar zelden tegen, helaas
![]()
|
||||
|
||||
![]() genoeg hier op het forum hoor klaas.... wat ik rene allemaal wel niet heb meegegeven...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Remkrachtregelaar is gewoon instelbaar (schroefje, boutje), dus nix langere veer of andersinds geknutsel.
Quote:
Niet zwaar belasten heeft er weinig mee te maken: Als je m verlaagt en je doet niets aan de verdeler, dan 'denkt' de verdeler dat de auto zwaar belast is (achteras staat nu eenmaal horizontaler), dus krijgt de achteras meer remdruk..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de golf 2 hing idd flink in z`n kont :p
|
||||
|
||||
![]() dus die golf2 word binnekort in onderdelen hier op het forum verkocht? kzoek nog nieuw type deuren en een achterklep, moterkap en zijschermen..enzenz :p
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
passat wel.... maar das dus ff aan de schroeven joepen...mooi dat ik dat weet, zal eens in de haynes kijken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je kunt het wel doen maar ik vind het gewoon zonde zon auto is waarschijnlijk goed behandeld bij zijn vorige eigenaar anders zou hij der allang niet meer geweest zijn en dan ga jij er mee scheuren en slippen. daarom zeg ik een beetje jammer zon auto kan je gewoon beter opknappen en netjes houden en er rustig mee aan doen voordat je straks die hele auto in elkaar hebt Last edited by vwmk2driver : 26-06-2005 at 15:33. |
|
||||
|
||||
![]() Tsja, daar verschillen wij van mening denk ik. Maar kijk nou eens naar al die mooie mk1tjes met die dikke motoren, verlagingssets, vette wielen enz. enz. Die gasten hebben er vaak al veel meer tijd en geld inzitten dan ik. Ik mag toch hopen dat er met die auto's ook flink geknald owrd of niet dan, geef je zoveel geld uit om hem mooi en snel te maken en dan gebruik je niet de volledige capaciteit ervan???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
20-40 man, dat worden een paar bakken Jupiler dan ![]() ![]() super dat dit zo wordt geregeld, succes mannen Huibert |