|
||||
|
||||
Danielle jij ook bedankt he!
voor alle goede zorg!thnxxx. ennuh BRAZEN.had idd de 3e plaats in de cal look klasse :biggrin: :biggrin: ben erg blij. en ik wilde hem er eerst niet neer zetten er waren ook zulke mooie auto´s! de prijs uitreiking was dit jaar alleen erg sneu. voorgaande jaren werden de prijzen uitgereikt op de sprintbaan. helemaal top weekend was het wel. mocht van mij wel een graatje minder warm vanavond mijn 80 pic´s op www.aircooled.nl
|
||||
|
||||
@frank: wij waren hetzelfde bezig als jou!
|
|
||||
|
||||
@ martijn... niet verkeerd zo'n 3e prijs! Gefeli! btw, heb je je zeem eigenluk nog gevonden?
@ danielle..... oeps, helemaal vergeten jou ook te bedanken voor de zorg!!... ennuh rustig aan met de komkommers hè volgend jaar
|
||||
|
||||
hahahah.... ja die komkommers die weten wat die rot plasticjes ook hahaha
@martijn, graag gedaan! |
|
||||
|
||||
Quote:
Doe ik vaker. Levert altijd leuke plaatjes op. En die kever eigenaren maar denken dat ik hun velgen zo mooi vind... :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
hij heeft gewoon zo lang staan poetsen dat er niks meer van die zeem over is :biggrin: oskar heeft dus nog een prijs gewonnen (?), cool. komt denk ik door dolly op het roef-rek
|
||||
|
||||
WATSKEBURT??????????????????????????????????http://www.volksforum.com/forum/att...ntid=4538??????
|
||||
|
||||
Quote:
ja precies dolly met haar biertje hee gozer kraakte het nog achterin de tweede nacht
|
||||
|
||||
Quote:
gefeliciteerd man met je prijs echt top hij stond er goed bij er stonden er veel omheen te kwijlen
|
||||
|
||||
Weekend (en de dagen ervooor) waren helemaal goed. Beetje weinig geslapen alleen, maar dat halen we wel weer in van de week.
Ik wil namens mij en Sven (Herr Sch....) iedereen bedankten die ons heeft gehopen met het incidentje. Hij maakt het goed en wordt volgende week als de zweling is afgenomen geopereerd. Hij zal er met Spa gewoon weer bij zijn. En dan ook nog 1e prijs King Of The Jungle prijs winnen!!! Dat was echt helemaal te gek. Helaas wel de motor van mijn kever aan stront gereden en de laatste meters met enorme herrie kunnen afleggen. Ben benieuwd of Spa er nog wel in zit. King of the Jungle!!! |
|
||||
|
||||
zo, de foto's staan er ook weer op www.Bugardi.com , wat een super weekend. erg gezellig en erg warm., de motortjes werden goed heet. toen ik thuis was kookte me benzine in me filter maar we hadden het gered. paar erg leuke foto's gemaakt, en ook de filmpjes zijn leuk geworden, zal ze vanavond ff op het net gooien.
- Oskar, lachen dat je nog een prijs heb gewonnen, - Sven Succes met de operatie, mooi voor jan lul de hele zoindag niks gedronkne, was toch niet zulk dorstig weer. - Robert. hoedje staat je goed. - Danielle, hoe gaat het verhaal met jou en de komkommer met het plasticje erom heen?>/ - Johnny, hoop dat ie zich een beetje vermaakt heeft met dat rare hollandse volk. hie een paar foto's
|
||||
|
||||
@ Oskar; wat is r gebeurd met blok???? balen kerel!
@ Ovaal; Piranha had nog behoorlijke scherpe tanden
|
||||
|
||||
@Brazen: Geen idee, maakt heel veel herrie, dat weet ik wel. Volgens mij zonder olie gereden. Beetje jammer weer, maar komt heus wel weer goed.
|
|
||||
|
||||
bugstuk,flat4,ploon. bedankt! :biggrin:
ben erg tevreden met mn prijs. en ze zeiden bij het inschrijven dat ik niet in die cattegorie thuis hoorde. i.v.m. mijn 16inch velgen. ach ik heb hem gemaakt zoals ik mooi vind! de zeem is weer terug!hahahahahaaa ik dacht idd ook dat ik hem had op gezeemt. :biggrin: :biggrin: :biggrin: maar nee hij lag onder de hoedenplank.
|
||||
|
||||
Ghehehehe....ouwe zemelaar... doet je sfeerverlichting het nog??
Volgend jaar gewoon nr. 1 en met 16 inch!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
ik kreeg het plastic er niet zo makkelijk af... zat een beetje te strak dus zag er een beetje vreemd uit. Maar volgens mij zijn daar wel een paar foto's van genomen... tenzij ik toch op tijd weg ben gedoken hahaha. |
|
||||
|
||||
Quote:
nope. die plank onder mijn matras (die laadvloer zit vol ribbels) is van de winter krom getrokken. vandaar dat de boel zo kraakte. Quote:
mooi, want hij kan BBQen als geen ander
|
||||
|
||||
Quote:
Als Herr Schwein dan maar niet weer gaat proberen Horde te lopen Quote:
Nogmaals Gefeliciteerd pik ! en die bak is echt wel klaar voor Spa, BELIEVE ME !!