|
||||
|
||||
Quote:
mijn voorkeur |
|
||||
|
||||
Quote:
een originele... |
|
||||
|
||||
mijn ontwerp draait wat minder om het forum, maar ik heb geprobeerd een mooi design te maken met allemaal velgen, velgen die de meeste mensen op dit forum kennen / kunnen benoemen.
uit tijdsnood heb ik een aantal velgen dubbel gebruikt, dat kan nog aangepast worden. het ontwerp: (in dit formaat lijken de lijnen dun, op ware grootte is het mooi, is een vector bestand) close up: kleur variaties: |
|
||||
|
||||
Quote:
Nice simple and clean, the way we love our dubs Met "since '03" tekst op de rug |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry Ik geef toe, ik kreeg het idee om iets met pijlen te doen nadat ik jouw afbeelding zag! Hier zijn men aangepaste designs: |
|
||||
|
||||
Femme erg leuk.. Alleen beertje driedelig er nog ff bij..
|
||||
|
||||
niet omdat het voorstel van 'garage' van mij komt maar die van ar1g3 vind ik echt super, zie ik me zelf zeker in zond lopen en bestel ik onmiddelijk
die van femmedevries is ook top hoewel ik er toch ergens iets van volksforum zou op vermelden. |
|
||||
|
||||
Dit is de laatste inlever dag.
Morgen ga ik ze op een rijtje zetten en er een poll van maken.
|
||||
|
||||
@richard was nog van plan gewone beervelgjes te maken, maar 3delig is welveel cooler eigenlijk
@dubster volksforum logo staat op de mouw zou eventueel ergens anders of groter kunnen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou er ook nog een pirelli velg bijdoen en een bottlecap velg |
|
||||
|
||||
pirelli zekers
bbs LM komt er ook nog bij |
|
||||
|
||||
Shirt met de velgen is wel gaaf!
|
||||
|
||||
Ik denk dat op mouw of rug te duur word. Dat betekend twee keer inspannen voor de drukker. Jullie hebben nog 6 uur.
|
||||
|
||||
zelf ook nog even iets simpels gerommeld:
|
||||
|
||||
en eentje met schaduw:
|
||||
|
||||
Velgenshirt, met het logo links onder in de omlijning.
|
||||
|
||||
Quote:
Geen probleem, jouwe ziet er toch beter uit. Al heb ik wel de voorkeur voor het velgen shirt. Ik zou alleen het kader weg laten, dan ligt de nadruk meer op de velgen. Met dat kader dwalen je ogen daar toch eerst naar toe |
|
|||
|
|||
Quote:
ik alleen zou 7 van deze bestellen om iedere dag van de week me vader te kunnen jennen "als je een keer achter een ster hebt gezeten wil je nooit meer wat anders" gelukkig staat er nog geen ster op de oprit misschien een idee om ze ook "tegen" opel, honda, peugeot of renault te maken? of zoals ar1g3 heeft EDIT: misschien een idee ipv VW om dan VAG. te doen? ik ben zelf niet zo'n held met photoshop
ik stel me even voor Fast Driving doesn't Kill... Its the Stopping that Hurts HorsePower is how fast you can hit the wall Torque is how far you can take the wall with you. Last edited by jardo : 29-04-2013 at 09:24. |