|
|||
|
|||
maar inderdaad welkom op het internet waar de mensen blijven doorjammeren als je iets recht wilt zetten
|
|
||||
|
||||
Nee welkom op het net met het motto: "al is de leugen nog zo snel,de waarheid achterhaald em wel" ..Foto's zijn inmiddels verwijderd
|
||||
|
||||
Snap best dat je niet wil dat op een forum dingen worden verspreid over je auto die niet waar zijn, dat kan ik ook wel begrijpen. Ik adviseer je om de volgende keer meteen te zeggen dat je de eigenaar bent, dan kun je precies hetzelfde vertellen en dan mag iedereen voor zichzelf beslissen of ze je geloven of niet, nu met dit hele fiasco geloofd waarschijnlijk nog maar 1 van de 10 wat je zegt. Zonde aangezien het een hele mooie auto is.
Desalniettemin is het een mooie auto, als deze ook nog goed is zal er geen probleem zijn om deze voor 2000euro te verkopen. Succes met de verkoop, moet wel goed komen denk ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
good posting. Inderdaad jammer van die valse start
|
|||
|
|||
Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden. Voornamelijk omdat je dit vaker tegen komt op internet.
Maar veel succes met de verkoop van je auto. |