|
|||
|
|||
Bruut project , nice man !
Greets |
|
||||
|
||||
Nieuwe drijfstanglagers gemonteerd , geen overbodige luxe de bovenste lagers tonen wat slijtage. Gelukkig geen schade verder aan de krukas.
Kop gemonteerd Blok verder afgebouwd ,nieuwe dis set waterpomp enz Die platina bougie's wat een geld kosten die zeg pfff |
|
|||
|
|||
waarom in 1 keer over naar g60?? je hebt die 20vt al redelijk ver opgebouwd.
|
||||
|
||||
20vt gaat bij een vriend in ze TT en had nog een Corrado staan.
Zat weer wat dingen tegen leidingen bedrading downpipe tot 2x toe toen heb ik de handdoek in de ring gegooid en hij wilde de motor kopen dus kwam allemaal mooi uit. Stapje terug maar heb al een keer een G60 mk1 gehad waar ik veel plezier mee heb gehad + dat ik hier iets meer vermogen uit ga halen als die en met de sperbak gaat het best leuk denk ik. Last edited by Gout : 27-03-2013 at 20:26. |
|
||||
|
||||
Zo we zijn weer wat verder , update'tje voor de mensen die het volgen
Vliegwiel gemonteerd met nieuwe boutjes Versnellingsbak gemonteerd , een 02J bak met een Quaife sper. Het pootje aangepast voor de lader steun Motortje hangt Voorste motorsteuntje Ruimte voor de G-Lader steun Ruimte gemaakt voor de schakel mechanisme en een plaatje overheen gelast en in de strijkkit gezet morgen nog 2 steunen voor de kabels lassen dan kan ik er structuur kit overheen spuiten Nieuw onderstel en Kw setje even opgepoetst Achterremmen ook voorzien van nieuwe cilinders , schoenen , lagers en handremkabels uiteraard Morgen weer verder. Vr6 assen gemonteerd en schakelmechanisme door de auto heen. |
|
|||
|
|||
mooie werkplaats hoor!! super.
|
||||
|
||||
Vandaag schakelmechanisme afgemaakt.
Even kijken hoe ik het ga afwerken. Steuntje gemaakt om de kabels strak langs het chassis te laten gaan. Verder vandaag de schermen afgesteld en vast gezet. Remschakelaar bij de voeten gemaakt aangezien deze eerst op de hoofdremcilinder zat , heb hier alleen geen foto van gemaakt. Wieltjes er even onder geschroefd om te kijken hoe het zou staan Op de foto zijn de schermen nog niet afgesteld voor de oplettende |
|
||||
|
||||
super project
zat ik al maar zo ver met mijn project Greetz DC |
|
||||
|
||||
word erg netjes
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Cool project,
Maar neem je geen schijfremmen achter?
|
||||
|
||||
Nee ik heb bij mijn oude mk1 toen wel schijven achter geplaatst met drukbegrenzers en toen ik een keer een noodrem moest maken toen brak de achterkant uit.
Voor komen wel G60 remmen. |
|
||||
|
||||
Dat ligt dat niet aan het feit dat je schijven hebt..
Toch druk verkeerd, want ik heb schijven, en dat gaat super! Wel met een regelbare Wilwood remdrukverdeler. |
|
||||
|
||||
Denk niet dat het beter remt aangezien een golf 1 geen gewicht achter heeft het dus puur voor de looks is
|
|
||||
|
||||
Een remtrommel heeft een zelf-bekrachtigend karakter. Dus bij dezelfde druk, gaat een trommelrem steeds harder remmen. en de temperatuur van een trommel blijft hoger.
Maakt niet uit, ik zeg ook niet dat het gelijk onveilig is. |
|
||||
|
||||
Ga er geen circuit mee rijden he heb er gewoon slechte ervaring mee heb zelf nog een corrado in onderdelen staan dus onderdeel is het probleem niet.
Had toen ook begrenzers van een Scirrocco dus dat zou goed moeten zijn......... |
|
||||
|
||||
Klein beetje de electra in model gelegen en aangestekkerd en er was weer licht
G-Lader gereviseerd en bewerkt en gelijk een 68mm poelie gemonteerd. Bumpertjes even gepast nu nog wachten op de chrome strips voor in het midden Gti spoilertje gemonteerd maar heb me twijfels nog tussen deze en de smalle lip........ |
|
|||
|
|||
mooi project. Zeker mooie combo die velgen met die kleur
|
|
||||
|
||||
zit je voorbumper nou ondersteboven of heb je de bumperhoekjes verkeerdom gemonteerd?
|
||||
|
||||
Kapjes zitten er los verkeerd op
|
|
||||
|
||||
Erg mooi project