|
||||
|
||||
Super! Die skoda is n baas op zich, maar een golf 1 met g-lader... Is gewoon top
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thx skoda gaat zo blijven zoals hem staat De golf nja ik hoop binnen 1,5 jaar toch een rijdende golf te hebben maar wil ook alles hebben zoals ik het graag zie en liever iets trager dan snel snel en nadien nog eens opnieuw doen Greetz DC |
|
||||
|
||||
vandaag nog verder gedaan dus weer enkele foto's
andere kant van de bodem proper gemaakt achterste kast nog proper gemaakt alleen jammer dat vanonder in de kast er een heel deel slecht is , moet ik nog eens tegoei bekijken hoe ik dat kan oplossen tijdens de werken ineens een vonk wa rook en hij gaf de geest RIP Black & Decker En heb iemand gevonden die men hemel wilde proper maken (met dank aan de padré , ben zelf allergisch voor het gebruikte materiaal) Dat was het voor vandaag, morgen rust dag ^_^ Greetz DC |
|
|||
|
|||
afnemen verflagen
Ik zag je bezig met staalborstels voor op de boormachine.
Wat je nodig hebt is een goede haakse kleine slijper, lieft met variabel toerental, met daarop gemonteerd: de fenomenale paarse schijf van 3M. Ongekend snelle afname, zonder schade aan het metaal. niet goedkoop, rond de 15 euro pst, maar het resultaat is doorslaggevend, en tijdwinst denk om fatsoenlijke stofkapjes voor het gelaat, met adem uitstoot ventiel. succes! |
|
||||
|
||||
Quote:
Thx Savantas zal het zeker eens bekijken en mss proberen Stofkapje heb ik zowiezo al aan hoor Greetz DC |
|
||||
|
||||
Tijd om deze nog eens een shot te verkopen.
We hebben een tijd stil gezeten door overlijden van men grootmoeder en alles wat er bij komt kijken. Dan ook nog aan een appartement beginnen werken met de nodige problemen met zelfstandige die hun afspraken niet nakomen en maten van ramen na 6 keer meten nog verkeerd leveren en dergelijke. Moraal van het verhaal wat je zelf doet , doe je beter. Maar stillekes zijn we terug in gang geschoten, al had ik beloofd aan men grootmoeder dat ze het eerste ritje zou krijgen, maar jammer genoeg zal ze dat niet meer kunnen meemaken Ook hebben we de nodige contacten gelegd voor spuitwerken en dergelijke , maar dat gaat nog even duren eer ze daar langs gaat. Voor degene die het nog niet hadden gezien in de tussentijd is er ook een korte film gemaakt door Davy Huygen. Bedoeling is dat er nog zo enkele volgen van de werken en updates en dan op het einde een complete film. Greetz DC |
|
||||
|
||||
Mooi spit gemaakt. staat hij wel stabiel? aangezien je de poten niet heel breed heb gemaakt. Maar wel lekker hoog.
Moet er zelf ook nog eentje in elkaar gaan bakken ideaal zo'n ding! |
|
||||
|
||||
Quote:
THX staat zeer stabiel is heel voornaam heb ik gemerkt dat je beide kanten met elkaar verbind de breedte is niet zozeer van belang heb ik de indruk je hebt die hoogte nodig om hem volledig rond te krijgen Is simpel te maken hoor als je info nodig hebt of wil komen kijken altijd welkom Grtz DC |
|
||||
|
||||
vandaag nog wat nieuwe zaken gaan halen in Duitsland
Zodat we eindelijk mijn gerief een proper plaatske kunnen geven vermits de oude comp de geest heeft gegeven direct een nieuwe en zwaardere gekocht Greetz DC |
|
||||
|
||||
Dat is nog eens deftig gerief
|
||||
|
||||
Quote:
Thx shon beter ineens goed gerief dan heb je er ook langer plezier van Greetz DC |
|
||||
|
||||
Het was hier behoorlijk stil , maarja niet altijd tijd gehad of goesting of ja andere prioriteiten.
Dus nog wat oudere foto's maar we zijn en blijven bezig ik zou men spit voor geen geld van de wereld nog willen missen weeral een hoopke vuil minder :P Ook nog een oudere foto van Charly's Nieuw G60 logo voor de grill en best of Skoda Dan ook nog een speeltje voor de Skoda en de MK1 besteld en aangekregen Vorige week hebben we er nog een roadtrip opzitten van 7u rijden in totaal. Voor een CAE Shifter nog nieuw in de doos En 's morgens vond ik dit in mijn schoentje Maar ook wat foto's van afgelopen weekend Een namiddag en avond die deugd hebben gedaan. Jef Mechanic is nog eens langs geweest en hij had mijn slijpschijf gevonden Regenbak weg en we hebben het belangrijkste deel er uitgeslepen en bijgehouden Jef @ work niet lastig vallen voor de rest ook de steun van de batterij en alle andere houders verwijderd , zo zijn we weer een stap dichter bij een propere engine bay bodem ook verder vrij gemaakt Zo dat was het weer, voor de rest komt er donderdag nog een update voor de garage. Een legbordstelling over de gehele lengte van de garage 6m lang , 60 cm diep en 2m50 hoog. Deze maken we aan de zijkant en de achterkant dicht met betonplex platen. En aan de voorkant komen elektrische rolluiken die vanaf het plafond tot op de grond zullen lopen. Echt iets om naar uit te kijken Dat was het weer voor vandaag. Greetz DC |
|
||||
|
||||
Lekker bezig!
|
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt we doen ons best Greetz DC |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!
VW Passat 3BG TDI '04 VW Bora 2.0 '02 Seat Cordoba Coupe TDI '00 (sold) Skoda Octavia RS '03 (sold) Opel Corsa 1.2 16V '01 (sold) VW Polo 1F 0.9 '80 (sold) VW Polo 1F GT '80 (sold) VW Golf MK2 GTI '90 (sold) VW Golf MK3 VR6 '95 (sold) |
|
||||
|
||||
Netjes !!
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
bedankt en heb net te horen gekregen dat er maandag een nieuw pakketje zal aankomen dus maandag opnieuw een update Greetz DC |
|
||||
|
||||
De Sint is nog eens langs geweest
Hij is er vroeg bij dit jaar en maandag verwachten we nog een pakketje Dit lag er deze avond toen ik thuis kwam op me te wachten Rara wat is het Is niets voor de auto , maar voor de garage een legbordstelling over de gehele lengte van de Garage 6m lang , 2m50 hoog en 60cm diep en kan per legger 250kg dragen. Komen betonplex platen aan de achterkant en de zijkant tegen. De voorkant worden elektrische rolluiken in antraciet die vanaf het plafond omlaag komen. Zaterdag en Zondag gaan we beginnen monteren Greetz DC |
|
||||
|
||||
zo stond het er eerst bij ( wel oude foto) zo een oude bruine kast
na het leeg halen en opruimen van de kast eerste legbordstelling in elkaar gestoken zo komen er dus nog 5 bij de hele wand vol dat was het voor vandaag , morgen doen we verder Greetz DC |
|
||||
|
||||
Nog een bestelling geplaatst
2 dagen later was het al aangekomen Super Service van Black Sheep Wheels dat was het weer voor vandaag Ik hoop donderdag nog verder te kunnen doen aan de rekken/kast in de garage Greetz DC |