|
||||
|
||||
Dan een tdi
|
|
||||
|
||||
tdi van die andere roege boy?
|
|
|||
|
|||
Nette mk2 kerel!!
Jetta front had ik persoonlijk niet gedaan, maar dat een kwestie van smaak!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Quote:
Nee, want ik wil Golf 2 draagarmen houden Jetta front gaat er straks weer uit, want er moet een intercooler achter de grill..
|
||||
|
||||
Morgenavond om een AFN turbo, die moet er ook meteen maar op..
Dan moet de 150 pk wel te halen zijn
|
||||
|
||||
Quote:
lekkaahhhhhhhh |
|
||||
|
||||
Dikke golf,vooral die foto van de voorkant,heerlijk laag.
Alleen van de zijkant toch jammer van de velgen,ogen te modern naar mijn mening.
|
||||
|
||||
Quote:
Laag is ie zeker, maar gaat straks toch wel wat hoger na de swap. Er komen straks 16'ers onder, weet nog niet wat, maar niet moderner als de Votex'en Gistermiddag even wat uitgeladen Nu is het nog een aantal onderdelen verzamelen, en dan kunnen we beginnen
|
|||
|
|||
Waarom diesel in de belasting vrije benzine en straks weer gaan betalen?
|
||||
|
||||
M'n auto is van 1990, dus soieso al niet wegenbelastingvrij
Heb de auto 1 December gekocht, en sindsdien al meer dan 22000 kilometer gereden.. Dan snap je het vast
|
||||
|
||||
bouwe met die hap hoppa
|
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag hebben we een begin gemaakt met het schoonmaken van het blok
Zondag even on tour geweest met gerbenv64motion en aanhang Ook nog een aantal foto's geschoten, de route zelf wat niet heel geweldig ivm veeroosters en rare bolle weggetjes :SCRATCH: :lol: Zoals je misschien op de eerste foto ziet is de auto rondom wat breder geworden, achter moet die nog een centimeter of 2 zakken, maar hier moet ik nog even het één en ander voor veranderen Nog een twee weekjes genieten van de 54 pony's, en dan gaan we beginnen met de swap :tu:
|
|||
|
|||
Dan is het wel duidelijk idd
|
||||
|
||||
Zaterdagmiddag, complete uitlaatlijn opgehaald samen met het subframe. Voordat we het spul allemaal inbouwen, wil ik eerst alle onderdelen netjes maken. Subframe weer even netjes zwart en alles lekker ontvetten..
|
||||
|
||||
Plannen zijn gewijzigd, heb een foto van hoe de Golf er nu bij staat!
Wordt vrijdag opgehaald, is verkocht :tu: Zaterdag waarschijnlijk om een 4 jaar oudere Golf of misschien wel een Jetta (2-deurs) Swap wordt beetje uitgesteld dus..
|
|||
|
|||
....
|