|
||||
|
||||
Ik zie jammer genoeg veel projecten die mooi begonnen en abrupt zijn gestopt (of in ieder geval met het posten van updates)...
|
|
|||
|
|||
Zal wel ff een stop zijn met posten, want Sipke is niet iemand die stopt met zo'n project, maar ineens een update zal geven met daarin een dijk van een auto!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ik ben niet gestopt hoor met het project daar hoef je niet bang voor te zijn .Maar ben nog wat dingen aan het uit zoeken .Maar heb verder geen up dus van daar |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hoor die motor gaat er gewoon in hoor |
|
||||
|
||||
daar zijn ze al Sipke
|
|
||||
|
||||
Er missen er 2...
|
|
||||
|
||||
Bizar
|
||||
|
||||
Heb ook al ergens een filmpje voorbij zien komen.. Niet normaal
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt maar die ander motor kon die man mij niet leveren ,dus ben ik maar door gegaan met de 4.2je En opzig ook wel blij om wat deze motor ook wat minder problemen geeft als de 5.0 .Ik heb nu een Garret Gt 4202 besteld en die ga ik er op zetten en dan kijken wat hij doet |
|
||||
|
||||
Jij spoort nie hoor. . Ik weet nog wel dat je hier een keer bent geweest om een paar spullen van mn scirocco 2 te halen. Toen vertelde je over je golf golf rs2. Haha, mooi om te zien hoor!
En ga zo door!
|
||||
|
||||
Quote:
Euhh, wÃ*Ã*r ga je die turbo plaatsen??? Jos.
|
||||
|
||||
Net achter de achteras
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker !!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Haha en bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Jos komt een inlaat spruitstuk op van een RS6 die heeft de gasklep aan de voorkant.Dan kan de turbo net mooi boven de bak hangen |
|
||||
|
||||
Filmpje?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja is maar klein stukje |
|