|
|||
|
|||
Nog iemand die de onderdelen heeft liggen die hierboven staan beschreven voor een schappelijke prijs?
|
|
||||
|
||||
Hoi Marco je zou ook even een onderdelen gevraagd topic kunnen open.
Voor mensen die nog niet je topic hebben gelezen kan me niet voorstellen maar je weet maar nooit http://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=48
|
|||
|
|||
@ style: Ja weet ik had ik al eens gedaan maar op deze spullen had ik geen reactie. Dus dacht misschien via deze manier, Maar bedankt
|
|
|||
|
|||
Vandaag het geld over gemaakt naar CAR_POOL voor een linker deurbak die ik had gesloopt tijdens het demonteren en voor een achterruitrubber. Had de keuze of het glas kapot of het rubber. Hou niet van kapotte rubbers maar in dit geval de beste optie
Vanavond gaat Arno verder samen met een andere autoschadehersteller om nog wat losse delen strak te maken. Zodat ik daar binnenkort naar toe kan om de laatste hand eraan te leggen samen met Arno. Dus vanavond waarschijnlijk nog een fotoupdate En zaterdag ga ik even een praatje maken bij house of color om de golf daar misschien begin februari te laten spuiten. |
|
|||
|
|||
Vandaag eerst even langs house of color geweest voor een afspraak voor het spuiten. Deze is vastgezet op 16 februari.
Ook kreeg ik van Arno nog foto's van een origineel voorscherm wat die gevonden had. De immitatie schermen die ik bijgeleverd had hadden toch niet de gehoopte pasvorm. Dus dan maar origineel. Ben er super blij mee, Thanx Arno Nog wat foto's photo hosting sites host images online photo storage Gr marco |
|
|||
|
|||
Het gaat wat worden marco.. ben benieuwd en t zou een mooi plaatje worden die van jou naast die van Rob
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je de mij MK1 daar ook zien staan
|
|||
|
|||
Nee. stond voor een dichte deur. ze waren thuis aan het verhuizen thuis. Dus na een telefoontje even bij hem thuis afgesproken. Anders had ik wel een foto gemaakt natuurlijk.
Even een vraagje aan de mk1 rijders. Hoe hebben jullie de spatbordverbreders gemonteerd? Geschroefd of gekit? |
|
||||
|
||||
Die horen bij 'n Golf 1 ALTIJD geschroefd, geschroefd waren ze van op de fabriek, en zo kun je trouwens ook af en toe makkelijk na demontage van de verbreders nog 'ns kijken hoe 't eronder uitziet, of er evt. weer wat begint te "bloeien" op/aan 't plaatwerk.
|
|||
|
|||
Daar ben ik juist bang voor dat als ik ze vastschroef dat het weer gaat rotten daaronder
|
|
|||
|
|||
Ze zitten vast geschroeft maar aan de binnen kant zit een hoop kit. Dit is temiste bij mij zo.
|
|
|||
|
|||
Maar op het moment dat je er een schroef in draait. maak je het metaal toch weer blank waardoor het gaat roesten. of smeren jullie er gewoon een hoop vet aan voordat je de schroef erin draait.
@ ed60letzebuerg: als die klaar is met alle golfjes een fotoshoot zeker |
|
|||
|
|||
Zeker marco.. worthersee heel de camera vol schieten met foto's.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zal er zeker vet aan smeren, maar voor de rest durf ik het niet te zeggen, mijn schremen zijn er nog nooit afgeweest, heb alleen laatst de modderkuiper er afgehad en dan zie ik een hele hoop kit dan ze er ingesmeerd hebben. |
|
|||
|
|||
@Tuinhek. Okee bedankt voor de info
Iemand ervaring met kitten? blijft dit wel zitten, en hoe zit het dan met demonteren? is dit nog te doen of komt gelijk het scherm ook mee Kan ik een beetje de optie's tegen elkaar opwegen. Thanx voor alle info Iemand die nog een gratis nieuwe voorbumper wilt met binnenbumper. Vanwege wat kleine schade. Kan deze gratis bij mij ophalen. http://www.volksforum.com/forum/sho...081#post1387081 Last edited by marcogolf1 : 13-01-2013 at 16:32. |
|
||||
|
||||
Ik moest voor me steenslag kapjes achter ook weer gaten boren.
Om dat de wiel rand was vervangen bij Branko. Als ik de auto weer terug krijg zet ik ze met de originele klemmen weer vast met aan de binnen kant van de kapjes om de bevestiging puntjes heen een randje van die zwarte zuurvrije kit. Zo dat er van buiten af geen water meer bij kan komen. En aan de binnen kant van het spatbord doe ik strijk kit zo dat de geboorde gaten weer beschermd zijn van binnen uit. En dan maar hopen dat het lang goed blijft De strijk kit gebruik ik ook om de naden rond om het scherm na monteren weer te dichten. Zo zat het ook toen ik me scherm los ging halen rond om moest ik de kit in snijden anders kwam het scherm niet los
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 13-01-2013 at 16:53. |
|
|||
|
|||
Nog wat foto's van Arno gehad. Alle losse delen zijn nu ook klaar om in de grondlak gespoten te worden. Behalve het links voor scherm. Hier moet nog een gaatje dicht gelast worden.
Even wat foto's van het werk: free image hosting images image hosting Vervolgens bleek de motorkap iets meer kleuren in zijn leven te hebben gehad Hierdoor is die gelukkig wel bijna roestloos. image hosting sites picture sharing |
|
|||
|
|||
Nog wat foto's van het in de grondlak zetten van de strakgemaakte losse delen
free image hosting pic upload upload pics upload pics photo sharing websites Het rechter voorscherm moet een keertje overnieuw omdat die wat lopers had image hosting sites |
|
|||
|
|||
Na twee dagen samen met Arno te hebben geschuurd waar ik nu nog spierpijn van heb Heeft Arno vandaag alvast alle randjes en dergelijke gespoten. Nu kan die weer opgebouwd worden en hoeft die nog maar een keer een klein beetje opgeschuurd te worden, en dan kan die naar de spuiter om de buitenkant over te blazen
online photo sharing images |
|
||||
|
||||
Gaat lekker zo Marco Zag net bij House Of Colors dat je maatje zijn MK1 er ook al stond.
Mooi ding hoor dikke VR6 er in is maar goed dat Mark en Vanessa hem hebben opgehaald wat een verhaal