|
||||
|
||||
verse olie erin gegaan met verse filters (olie/brandstof/lucht)?
|
|||
|
|||
Quote:
Denk zelf aan iets met lucht, stationair? |
|
|||
|
|||
Niemand?
|
|
||||
|
||||
Blijft hij wel lopen als je een klein beetje gas geeft?
|
|||
|
|||
Quote:
Hoi Peter, ja als ik gas geef blijft die wel lopen. |
|
||||
|
||||
Als het goed is heeft deze toch ook een STK? Heb je die al eens schoon gemaakt?
Verder nette GTI |
|
|||
|
|||
Quote:
Het is een 1.8 EV gti motor, geen idee? |
|
||||
|
||||
@Kazzo: ben even aan het spitten geweest op het forum, hopelijk heb je
hier iets aan: Stationair toerental EV Ik heb zelf nl. een 16V PL, daar zit het allemaal net iets anders ...
Daily: Audi A2 Color Storm Red 2003 Hobby: Vw golf 2 gti 16V 1986 Last edited by Peter-gti16v : 23-12-2012 at 22:05. |
|
|||
|
|||
Leuke auto , GTI's in 5-deurs uit de eerste jaren zijn vrij schaars en weinig nog van te vinden! Goed poetsen zal het hele andere auto maken!
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt Peter voor de info, zal eens kijken wat ik hiermee kan |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt, ben er ook zeer blij mee |
|
||||
|
||||
Mooie vondst!
Je kan je reservoir ook in de vaat doen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je het probleem met stationair toerental op kunnen lossen? mvg Peter
|
|||
|
|||
Quote:
Peter, ben er eigenlijk nog niet echt mee verder bezig geweest In begin maart krijg ik een nieuwe woning en heb ik ook de ruimte. Dus in maart lekker beginnen met klussen, heb al wel een hoop nieuwe onderdelen binnen Hoop dat het meevalt met da stationair geval, gaat vast goedkomen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij deze alvast suc6 in de nieuwe woning, mooi dat je dan ook meer ruimte voor de hobby krijgt
|
||||
|
||||
Gave wagen, mooie aankoop
Blijf posten die pics!!
|
||||
|
||||
loopt hij al goed
mooie aankoop kaz
|
|||
|
|||
Quote:
Hey willem, lopen doet die wel na 1 keer starten, enkel stationair wil die nog niet blijven lopen. |
|
|||
|
|||
Zo even weer een update, laatst even wat onderdelen besteld die vervangen gaan worden en wat ik zo op het oog eerst kon zien wat aan vervanging toe was
-Nieuwe bumpers met rode bies -Nieuwe koelvloeistof reservoir + dop -Nieuwe oliepeilstok -Nieuwe pookhoes in gti stijl -Nieuwe schijven en blokken rondom -Gebruikte mooiere ruitensproeier reservoir -Gebruikte tellerunit om de mfa over te zetten naar mijn originele (dit ivm ik vocht in mijn mfa heb zitten = voor de helft dood) -Nieuwe knipperlicht glaasjes voor Zal vast nog wat bijkomen als ik hem straks thuis heb staan en beter heb bekeken Tevens ben ik wezen kijken naar recaro stoelen met dikke wang in mijn stijl bekleding, reden omdat ik het heerlijk vind zitten. Enkel bijna niet te vinden, of je betaald er bijna 1000,- euro voor, wat ik een beetje te gek vind. Dus bij toeval een rugleuning via ebay kunnen vinden voor de bestuurdersstoel, komt goed uit want daar heb ik wat instapschade. Vanaf begin maart meer updates Last edited by Kazzo : 25-01-2013 at 20:06. |
|
||||
|
||||
Nieuwe bumpers schrijf je.... ik ben nieuwsgierig.
Kun je die nog nieuw kopen , of aftermarket imitatie ?