|
|||
|
|||
Die bak komt uit een seat toledo van 97. Zal direct even een foto maken en hier neer zetten...
|
|||
|
|||
Achterkant vd tellerbak
Ingang stekker op tellerbak De stekker vd kabelboom
|
||||
|
||||
Quote:
hey lijkt mij zelfde aansluiting ,maar jij hebt een kabel aansluiting teller dat heeft golf 3 niet , heb mijne even vergeleken. de uitsparingen en aantal pins is zelfde als golf 3 en caddy 2 . als je hem hebben wilt heb zat , Last edited by gooigolf : 25-12-2012 at 20:06. |
|
|||
|
|||
Dan moet dat haast 1 op 1 passen. Kabelboom van een toledo is identiek aan die van de golf 2 met t nieuwe type zekeringkast.
Ook een idee of de tellerbak van een golf 3 wat makkelijk in t dash van een golf 2 past? Lijkt me altijd beter te passen dan die ik nu heb want die heeft een enorme bult er bovenop zitten voor de verlichting. Wanneer zou t passen als ik even langs kom, je komt hier ook uit de omgeving toch? Gr, Jan
|
||||
|
||||
Quote:
hoi jan , ja moet passen ,, heelveel zetten er golf 3 tellers in anders effe google staan wel foto,s op hoe het eruit ziet met zo.n teller . die bult heb je zoizo geen last van |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Die bult is t grootste probleem dus als die weg is....
Past t vd week ergens?
|
||||
|
||||
Quote:
jawel hoor maakt mij niks uit waneer . ben er altijd wel . zaterdags zondags kerst of net makket mi niks ut |
|
|||
|
|||
Moet goed komen!
|
||||
|
||||
even de verfstripper erbij en een lange dop17 werkt perfect kijk maar in mijn topic 1 van de laatste pagina's
|
|
||||
|
||||
@gooi: onder aan de pagina zit een "post reply" knop, probeer die eens ipv de "reply" knop
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gisteravond wat aan t omklooien geweest maar niet echt wat gedaan...
Nog wel 2 uur bezig geweest de bedrading van de mistlampen in orde te krijgen. Na lang zoeken blijkt dat er 1 draad te weinig in een stekker in de zekeringbak zat en dat 1 draad (voedingsdraad) naar de schakelaar gewoonweg niet bestond. Draad in de stekker vd zekeringkast zit er inmiddels in. Vanavond nog even de voedingsdraad aanleggen en dan heb ik de bedrading voor de mistlampen van zowel voor als achter voor elkaar Dit alles ook nog eens op een originele 2 standen schakelaar Straks brengt een maatje van me eerst nog even een intercooler van de tdi dus de 1e anderhalf uur is al weer naar de bliksem met koffie drinken en dom lullen over auto's en vrachtauto's...
|
|||
|
|||
Zit trouwens nog wel met t probleem vd km teller. Aangezien ik een kabel-aansluiting heb en een golf 3 die niet heeft... Is ombouw met een traject sensor wat?
Iemand nog een idee?
Golf mk4 1.9 sdi daily Caddy mk1 xxl>>> 1.8 20v turbo project Last edited by Jan-Turbo : 27-12-2012 at 13:16. |
|
||||
|
||||
even een opnemer in de bak ,
heb ik wel voor jou , en dan even bedrading bestuderen is volges mij best te doen , |
|
|||
|
|||
Een opnemer? Stond v/d week nog 1 hier aan de deur maar die past er naar mijn idee niet in!
Probeer vanavond die kant even op te komen...
|
||||
|
||||
hahaha nee idd die opnemer gaat niet passen ,
morgen avond ben ik er wol jan , joen net ha een jidje . |
|
|||
|
|||
Sjoch we moarn even!
|
|||
|
|||
Na tig x nalopen en aanpassen gisteren de laatste puntjes op de i gezet met de kabelboom. Vanmiddag de beugel voor zekeringkast iets aanpassen en de kabels verder te plek brengen. Gisteravond toch nog eens gekeken naar de originele tellerbak van de toledo. Met een beetje passen en meten moet t haast gaan passen. Vanmiddag dus maar eens even proberen.
Vanavond proberen de sprinter intercooler voor de radiateur te krijgen en zien hoe we dan met de rest uitkomen....
|
||||
|
||||
zou mooi zijn dat het lukt jan ,
hoef je verder ook niks aantepassen , beetje verfstripper erbij kun je veel in model krijgen ,, succes ma wer |