|
||||
|
||||
Helemaal af
|
|||
|
|||
Prachtige MK1!
VW Passat 3BG TDI '04 VW Bora 2.0 '02 Seat Cordoba Coupe TDI '00 (sold) Skoda Octavia RS '03 (sold) Opel Corsa 1.2 16V '01 (sold) VW Polo 1F 0.9 '80 (sold) VW Polo 1F GT '80 (sold) VW Golf MK2 GTI '90 (sold) VW Golf MK3 VR6 '95 (sold) |
|
||||
|
||||
indd gewoon een keurig nette pirelli domi! in eren houden dan word dit alleen maar mooier
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
mooie bak!! zuinig op zijn!!
|
|
|||
|
|||
Hele mooie wagen, blijft ook gewoon een tijdloos uiterlijk icm die ats'en
|
|
|||
|
|||
Thanks!!!!
En de ATS,en blijven voor mij nog steeds het ultieme MK1 GTI wiel uit die tijd. Daarom is het uiterlijk van deze GTI in loop der jaren nog niet veranderd. Hij blijft zo ook wel herkenbaar, daar hoef ik geen bulten met setjes willen voor ;-) |
|
|||
|
|||
Eerste meters met de 4T bak zijn gemaakt ( Wat een mega verschil met de vorige close-ratio bak ) , aandrijfassen voorzien van nieuwe hoezen en toen even de de weg op neer rijden, het was 1.5week geleden toch mooi weer en het zonnetje scheen
Eind van de maand even de APK verlengen en dan kan ie er 2jaar mee vooruit |
|
|||
|
|||
Jaja, hij doet het nog
wat klinkt dat toch lekker https://www.facebook.com/photo.php?...&type=2&theater |
|
|||
|
|||
Vanmiddag weer een verse APK op de gti gezet, stond weer supersnel buiten met een nieuwe stempel op de papieren
Helaas geen 2jaar geldende APK, omdat de GTI van 01-07-1983 is. Ach misschien na 1 juli nog even een keer afmelden, dan is ie wel 2 jaar geldig. |
|
||||
|
||||
Ziet er tof uit!
|
|
||||
|
||||
Om in juli nog eens te keuren gaat niet, je kunt max 2 maanden van te voren keuren
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
ik hoopte ook al op 2 jaar,helaas is mijne ook van juli.......dus op mijne staat ook april 2014.
|
|||
|
|||
Blijft prachtig deze w65 van 1 juli 1983 in deze schitterende kleur.
|
||||
|
||||
Hallo
Je kunt de auto al eerder afmelden hoor !! Verder een hele mooie golf maar dat hoef ik je niet te vertellen |
|
||||
|
||||
Ja kan eerder. Alleen als je het meer dan 2mnd voor de datum doet krijg je niet je 'oude' apk datum terug, maar de datum waar hij op dat moment op wordt afgemeld.
|
|
|||
|
|||
Hier mag een slotje op.
Na 12 jaar krijgt deze mooie GTI vanavond een nieuwe eigenaar. Last edited by Domi : 04-07-2013 at 09:25. |
|
|||
|
|||
Alweer? Wat anders op t oog of? Wel n mooi ding!
|
||||
|
||||
domi heeft een stoplichtrelatie met deze auto.
|
|||
|
|||
Quote:
jep, het is nu helemaal klaar. heb niks anders op het oog. @marten, Relatie is nu echt voorbij Marten Last edited by Domi : 04-07-2013 at 14:42. |
|
|||
|
|||
GTI is vanavond afgeleverd.
Ik wens de nieuwe eigenaar veel plezier |