|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt, ik heb de info toegevoegd! In het vervolg graag het kenteken doorgeven en niet het nummer in de lijst want dat nummer gaat variëren na het toevoegen van gesloopte en nieuw geïmporteerde exemplaren. |
|
||||
|
||||
DJHX97
5 deuren en een NZ motor. Geen import. De rest klopt.
|
|||
|
|||
YB-36-GV
Deze is van mij. Kleur code: LA6Z Kleur naam: Calypso Metallic Motor Code: GX of een GU (Weet niet welke van deze 2 het is) Deuren: 3 Import: Nee Plaatje bij het praatje: |
|
||||
|
||||
Haha er staat bij de mijne nu meer info dan dat ik zelf gegeven heb, vet!
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is altijd goed hahaha |
|
|||
|
|||
één wat de wat eerdere golfjes op de lijst #34. 53kvb3
l041 (zwart) 3 deurs, 90PK TDI (AHU blok, gechipt op 130pk ong) standaard was het een C uitvoering en het is een import. Last edited by yniezink : 24-09-2012 at 17:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij was 19-01-1985 op kenteken gezet! |
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk dat je een ander kenteken bedoeld, deze hoort volgens rdw bij een benz. |
|
|||
|
|||
Zo respect! Voor al het werk , wat ik zelf persoonlijk mooier zou vinden aparte lijst voor de originele Nederlandse Golf'2 en de ingevoerde Golfjes 2 dan is het stuk overzichtelijker maar dat is aan jou
Ik heb 2 kentekens voor je mijn eigen Golf 2 Golf 2 LN-19-BK -10-1984 op kenteken maar bouwjaar is ouder waarschijnlijk zal het binnenkort eens opzoeken) 1.3 C uitvoering (nog de smalle bandenmaat niet eens een jaar geleverd 155/80/13) Gambiarood 3-deurs op kenteken gekocht van de 84jarige eerste eigenares /100% origineel de auto van mijn ouders die ze erg lang in bezit hebben gehad Golf 2 RZ-99-XX 05-1987 Bruin (donker bruin metallic ben alleen de naam kwijt) 1.6 benzine 5-deurs CL uitvoering (type met de kleine spiegels/ stijltjes) CL uitvoering met kat deze is geexporteerd in 02-05-2002 oowja beide zijn origineel nederlands
- Polo1 900 1977 - resto next year - Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project. - Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven Last edited by CAR-POOL : 24-09-2012 at 18:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt! Waar maak je uit op dat het die motorcodes zouden kunnen zijn? Volgens autoweek.nl ligt er namelijk een RP in jouw golf. Zou je anders voor de zekerheid eens op de sticker in je achterbak willen kijken? Het is mogelijk dat autoweek.nl niet klopt... |
|
||||
|
||||
Bedankt voor alle reacties! Ik heb de info toegevoegd.
Quote:
Het is de bedoeling dat straks bij elk kenteken een J/N staat voor wel of geen import. Dus dan kun je heel makkelijk op origineel of import filteren |
|
||||
|
||||
Quote:
jawel hoor.gewoon op control + f drukken, je kenteken in typen en je hebt em al
|
||||
|
||||
Quote:
werkt perfect,heb meteen een toevoeging. tvvl71 is een fire&ice edition,import.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt ik heb het toegevoegd! Last edited by Bastiaan86 : 24-09-2012 at 21:19. |
|
||||
|
||||
De bovenstaande Calypso groene YB36 GV heeft een RP motor.
kenteken YH14ST is geen Import.
|
|||
|
|||
Nooit gedacht dat je zoiets via de RDW kon verkrijgen! Maar leuk zo'n overzicht, hier een kleine aanvulling van mij:
XT77FP Alle info correct: Aanvulling: Kleurcode LY3D Tornadorood; Import NEE Ik las dat gesloopte/geexporteerde exemplaren ook geregistreerd (gaan) worden? In dat geval: LT99XV: bwj 07-02-1985, 1.6 motorcode EZ 55 Kw, 3 deurs, kleur LP7V Atlas Grau Metallic, import NEE. Volgens vwe.nl in 2008 geexporteerd (had wat roest issues) Beiden Golfjes zijn/waren niet bepaald verzamelobjecten qua staat van de koets |
|
|||
|
|||
Kenteken: PB-DT-32
Datum eerste toelating: 01-10-1986(26,0 jaar) Datum aanvang laatste tenaamstelling: 03-11-2008(3,9 jaar) Datum eerste afgifte Nederland: 04-06-1996(16,3 jaar) Status kenteken: Gedemonteerd Mijn oude 16-klepper die ik in 1999 gerestaureerd heb. Deze is daarna verkocht en zoals het nu blijkt gesloopt.... Kleur was zwart maar weet de kleurcode niet. |
|
|||
|
|||
Import kan je eventueel met een Excel-formule bepalen. Niet helemaal loepzuiver, maar je kan vast een grote selectie maken.
voorbeeld: 1987, kenteken begint met een R of S, dan is het geen import. Zoals ik al zei: niet loepzuiver, om de volgende redenen: - grijs kenteken pak je niet mee (je kan evt beginletters B en V meenemen in de selectie) - import met bijv kenteken RR-ST-11 wordt gezien als origineel NL, vanwege de beginletter R. Ook dit is uiteraard op te vangen, maar dan wordt de formule wel heel erg uitgebreid. |
|
||||
|
||||
Dat is een van de redenen waarom je zulke gegevens niet in een spreadsheet maar in een database moet zetten: met een simpele (SQL)-query bepaal je de selectie en sortering van de output, en bepalen van aantallen en percentages is al even gemakkelijk.
|
|
|||
|
|||
Goed punt.
Als je daar dan nog een mooie tool omheen bouwt, maak je bij de RDW nog kans op een prijs ook! (soort van prijsvraag van het RDW n.a.v. het openstellen van de gegevens) edit: aan de andere kant: de formule zou je toch moeten bouwen. Of je het nu in SQL doet, of gewoon in Excel... |