|
|||
|
|||
Zeker, en dik!!!!
Was een warme, geslaagde dag! |
|
|||
|
|||
Ik heb m'n datalimiet op Flickr gehaald voor deze maand, dus maar even verder op Facebook met uploaden
HIER de link naar alle foto's |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Superdikke superhete supergrote meet. Na twee uur wandelen waren we halverwege het terrein en zijn we weer omgekeerd. Voor de mensen die met data limieten zitten. Er is weer een volksforum album
|
||||
|
||||
Ook weer terug van super geslaagd maar warme M.I.V.W meet. Alles was tiptop voor elkaar. Lekkere grote tent om even verkoeling te zoeken was zeer aantrekkelijk. En wat een opkomst van allemaal superdikke wagens overal vandaan, geweldig. Volgend jaar weer aanwezig!!! Toppie
|
||||
|
||||
Mij niet gezien .. veulste heet en jaartje overslaan ivm vorig jaar. Gelukkig komen er vast wel een stel foto's
Hier Martijn:
|
||||
|
||||
Quote:
ik ben door gereden afslag later genomen . stukje terug. en reed zo het terein op top meeting trouwens mvg sjaak |
|
|||
|
|||
net terug van een vet weekend,wat een top meeting is het toch,zaterdag nog ff lekker in zee geweest,dan nog een biertje...of 2...3....of zo
en vanmorgen om half 9 stonden we in het rijtje aan te sluiten,wat een super meeting,volgend jaar weer,dan nog een dagje extra boeken heb de eerste 1000 km op de oldtimer staan nu,op een gebroken koppelingskabel,alles top gegaan. |
|
||||
|
||||
Btw. Mijn auto van de show was zonder twijfel die Franse caddy. Wat een geweldig idee en erg goed uitgevoerd.
|
||||
|
||||
Quote:
x2,wat een details zaten daaraan zeg.
|
|||
|
|||
Misha, wat een KAK dikke Mk4 was dat. Imola is echt dé kleur voor een jubi....
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een erg leuke dag gehad, was natuurlijk wel erg warm, maar nu hebben we mooi weer dus mogen we ook niet klagen! Stonden erg veel hele dikke auto's. Maar ik vond het te warm om met een camera te slenteren, daardoor maar een paar foto's gemaakt. Verder heb ik lekker zelf rond gekeken!
|
|
||||
|
||||
ruit kapot?
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
mijn pics op mijn facebook....wat een geil weekend mannen ;-)
M.I.V.W. 2012 |
|
||||
|
||||
Quote:
Yup
|
||||
|
||||
Quote:
Voor mij geld exact hetzelfde. Ik vond het héél jammer maar ging echt kapot van de hitte, heb veel wagens niet (kunnen) bekijken
|
|||
|
|||
Vandaag even met de camocrew richting valkenburg gereden!
Was goed warm! Hier mijn pics, voor de rest effe een klikkie doen! Onderaan de foto M.I.V.W 2012
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 19-08-2012 at 18:53. |
|
||||
|
||||
Warme meeting dit jaar, maar het was er weer een om door een ringetje te halen.
Mega grote opkomst, supervette bakken, gezellig chillen onder de partytent, heerlijk relaxed sfeertje. En nog op de foto ook! Fuck yeah! |